sobota, 29 października 2011

Mamy co chcieliśmy

Po ostatniej sesji jestem pewien,że gdyby tych, którzy wybrali nową radę i obu nowych gospodarzy gminy, było na sesji więcej i obejrzeli ten powyborczy cyrk, to w życiu nie poszli by w przyszłości na żadne głosowanie.Na żadne wybory.A szczególnie na lokalne.To jedna wielka jatka.Brakowało tylko pił motorowych i wszystko leżałoby pokotem.Tu nikt nikogo nie przeprasza za to,że łże w żywe oczy,rzuca kalumnie i insynuacje nie mające miejsca w rzeczywistości.A powinni przepraszać.Choćby dlatego,że trochę tego wykształcenia i ogłady liznęli.Tak liznęli.Zresztą mogę się mylić.Bo zasada mówi wyraźnie,jak się zachować,kiedy wyrządza się swoim postępowaniem krzywdę bliźniemu.Dlatego nie będę się rozwodził.Tak sponiewierano Dońca.Zarzucając mu brak wykształcenia.A kiedy z goryczą w głosie przedstawił,że jednak takowe posiada,nikt z tej obłudnej sitwy w ramach przeprosin nawet się do niego nie uśmiechnął.Ale nadal podpierają się swoim wysokim wyedukowaniem.W takich przypadkach, ja zawsze zadaje bardzo proste pytanie, co w rzeczy samej, budzi mieszane skojarzenia u moich adwersarzy.Posiłkuje się Napoleonem,który ukończył tylko...pisze wyraźnie tylko...francuską podstawówkę.Czytają i piszą o nim wszędzie.I w czarnej Afryce i w Azji nie wspominając Europy.Kręcą filmy i reportaże i dużo innych rzeczy.Nazywają ulice i wystawy.A o naszych wysoko szkolonych Stecce i Opalachu nikt nie słyszał.I nikt o nich nie pisze,z wyjątkiem tego lokalnego gniota.Ba,nawet w Kolnie czy Myszyńcu nikt ich nie zna.Jak pytałem to wzruszali ramionami.Oho,już się śmieją.A ja całkiem poważnie.To dlatego,u mnie wyższe notowania jak oni ma np.Wachowski.Bo ma honor- choć nie jest magistrem.Drugi moment to wystąpienie Sławka Kołakowskiego z zapytaniem, czy panowie przewodniczący Kukiełko i Kaczmarczyk,skoro dali tyłu ze Wspólnoty, nie uważają za stosowne, choćby ze względów honorowych - tej Wspólnoty opuścić.Obu zamurowało.Ani be, ani me, ani kukuryku.Panie Sławku po co pytać?Tu widać kto ma honor.Współczuje tylko Wspólnocie.Tak o niego w tym spisku walczyła A ten pokazał co potrafi.Można się załamać.Trzeba go było już wtedy jak najniżej.. pleców wykasować.Swoją drogą,nie znam nikogo,kto by na interesach z Kukiełką dobrze wyszedł.Może ktoś zna-ja nie.Zauważ czytelniku,że mało pisze o samej sesji.Ale uwierz mi,że tam nie ma wątków, które by ciebie interesowały.Tam oglądam ciągłe kopanie ,zamiany jednych na drugich i zawsze słyszę o braku pieniędzy.Oni nawet nie potrafią od roku schorowanej kobiecie z Onufryjewa kranu z zimną wodą podłączyć.To o czym tu pisać.Mój Boże.Tu XXI wiek,jesteśmy w Uni a ta biedna kobieta nawet z zimnej wody nie może skorzystać.Niech ich szlag..Puszczają mi nerwy.Kończę.Do następnego razu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz