sobota, 8 grudnia 2012

Anonim z 9 : 27

Ja znam ciekawsze okoliczności, które miały miejsce na tym spotkaniu. Nasz nieoceniony wilk morski w pewnym momencie kazał się Koszałkowi......uwierzy Pan Panie Mundku w takie stwierdzenie, cytuję " zamknij się teraz ja mówię" Ja wierzę, bo wiem że nic nie jest darmo. Nasz " przedsiębiorca " wywalił taką kasę na kampanię opałka nie po to, by ten mu fikał podobnie jak chujek czy polak greckiego pochodzenia. Dlatego u Koszałka, ciągle frustracje, najpierw pod butem u Irenki, później u Joli, później podpisany cyrograf z diabłami z Dworcowej....

16 komentarzy:

  1. Zadziwia mnie Pan. Coś niesamowitego. Widać że, zwycięstwo Koszałka to zwycięstwo pyrrusowe. On nie wie co go czeka. To się może skończyc dla niego jakimś nieszczęsciem z powodu nie wywiązania się z obietnic. Swoja drogą, nie dziwie się Faremu. Nie p[o to inwestował, by teraz tamten na niego się wypiął.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dosadny ale dobrze opisujący sytuację komentarz. Chciałbym poznać listę obecności a dowiemy się kto pozostał neutralny a kto sprzedał swoją godność.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie bardzo łapię, co ma lista obecności wspólnego z neutralnością. Pan chyba, po jej przestudiowaniu, sam nie będzie dzielił ludzi, na złoczyńców i złodziei ?. Mnie bardziej interesowało KTO Z NAZWISKA wygarnął Koszałkom to, na co zasługują. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto się jeszcze zadaje z tym typem spod ciemnej gwiazdy? Ludzie którzy mu teraz wygarniają są to ludzie którzy mu zafundowali kampanie a teraz nic z tego nie mają. Ludzie którzy mieli lepszy węch od samego początku trzymali się od tej kupy gówna z daleka i robili to co do nich należało – prowadzili swoje firmy – teraz mają czyste sumienia i patrzą z politowaniem i pogardą na tych co tam poszli się podlizywać i ‘wygarniać’.

      Usuń
    2. Jestem tej dalekowzroczności jaskrawym przykładem. Prosiłem, błagałem, dawałem przykład śkreslania Opalacha na stole komisji wyborczej. Niczego nie kryjąc. Dawałem do zrozumienia, jak się normalni powinni zachować. Nie słuchali. To teraz maja co chcieli. Bye

      Usuń
  4. Nie dziwie się teraz dlaczego koszał wygrał. Postawili na niego jak na konia, wyłożyli te kilkadziesiąt tysiaczków i teraz liczą na zwrot poniesionych kosztów. Coś mi się zdaje że jak teraz spróbują puścić z torbami tą z Dymkiem to zachuczy w naszej gminie aż miło a sewcyki i opałki pos...ają się w gacie. Pożar w Małgosi to przy tym będzie pikuś!
    A tak apropo to jestem pod wrażeniem że gryciuk tak małą ilością głosów przegrał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świadczy to wyraźnie, że był mocniejszy od nich. Gdyby te pieniądze, które poszły na Opalacha, poszły na Gryciuka, byłby na trzecią kadencję. Mogli by przeciw niemu wystawić, nawet czterech kandydatów a i tak by przerżnęli. Gdyby nie rozwalenie głosów przez Piecyka, Gryc by nadal był burmistrzem.Ale ba. Nikt nie bronił Grycowi wystawić do siebie także drugiego kandydata. Byłaby wtedy ciekawa jatka.Bye

      Usuń
  5. To prawda. Dobrze jednak, że poszli i powiedzieli co wiedzieli. Inaczej, te kołtuny nabrały by przekonania, ze oni robią dobrze, a całe zło to etatowy chłopiec do bicia Gruciulek. Te parowy tak mają. Zobacz przy okazji, jak to się ściele. I Byczy Bydlak i Koszał maja problemy jednocześnie. Coś w tym jest. Ktoś czuwa, by spać spokojnie mógł ktoś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem szczerze że podziwiam gryciuka. Za jego robotę dla naszej gminy. Dopiero teraz można dostrzec porównać jego pracę z obecnie rządzącymi: ogrom zrobionych przez niego inwestycji, ilość środków pozyskanych z Unii.
    On był sam a tych palantów ilu? policzmy, koszał, stecyk, strzalek, córeczka krola nafty.
    On wyprowadził gminę na prostą te towarzystwo ją zadłużyło i dalej zadłuża prowadząc na dno
    Sam styl rządzenia teraz ciągle słyszymy o sprawach sądowych, zwolnieniach, terrorze, mobingu to dzieje się na co dzień.
    Nie widać końca panuje wszechobecne zło. Dokąd nasza gmina zmierza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do podziwu mnie daleko. Jedno jest pewne. zrobił więcej jak ci przed nim. To nie ulega wątpliwości.

      Usuń
  7. Ten wcześniejszy, na pewno zrobił więcej od obecnego kapuśniaka żerłaka. Ale obydwoma rządzą baby. Obie proste jak kłonice a udają wielkie damy. Chłopy u nich to wyrobniki do robienia kasiuty i mają pryszcz do dyskusji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mariano, masz chyba problem ze swoją połowicą. Ten odłam z żebra Adama - nie bardzo ci leży. To widać. Ale masz trochę racji. Dlatego, kobieta za muzułmaninem, choć jego żona, idzie za nim chodnikiem w odległości pięciu metrów. Przez nie padały imperia. Abdule wiedzieli, kilka tysięcy lat wcześniej, skąd bierze się całe zło. Wystarczy się przyjrzeć animatorkom naszej, ruciańskiej sceny politycznej. No, nie. Tym razem przeszedłem sam siebie.Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Co ty pieprzysz, Gryciukiem jakie baby rządziły? napisz bo nie kumam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Do kogo pytanie? Jak do mnie, to tylko mogę się domyślać intencji. Chodziło mu niechybnie, ze w domu rządzi nim żona i ma niewiele do powiedzenia, a w urzędzie Irenka. W drugim przypadku, bym polemizował. Mogła go na jakieś sprawy, jako burmistrza ukierunkowywać, ale decyzje Gryczek podejmował sam. Co w domu, jego sprawa. Mam własne problemy, na co mi czyjeś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Panie Muniu, no bądź Pan raz w życiu prawdziwym męższczyzną i powiedz Pan publicznie: czy jesteś Pan za grodzeniem wysokimi płotami dostępu do jeziora tak jak to zrobił Eugeniusz Faryj? Tylko nie owijaj Pan w bawełnę, że za a nawet przeciw. Nigdzie na świecie nie widziałem czegoś podobnego.A Pan popiera działania Faryja???

    OdpowiedzUsuń
  11. Co za propagandę tu siejesz? Ja 20 lat temu napisałem protest do Urzędu Rejonowego w Piszu, by zakazał Wagnerowi z Ośrodka, zagradzania brzegu Nidki, płotem stalowym od jego Ośrodka do mostku. Ja, pierwszy, bo utrudniało mi to dostęp do jeziora. Jeziora, które miałem wtedy za oknem./ Mieszkałem w Łabędziu/Powoływałem się na dekret o zakazie grodzenia akwenów, minimum trzy metry od lustra wody. Ale o tym potem. Tak samo z portem. Jestem przeciwny wszystkiemu co psuje estetykę centrum Rucianego. Grodzenie wysokim płotem widoku, cieszącego oczy turystów, i moje osobiście to bandytyzm. Zawsze to mówiłem. Nie cuduj. Gdy będziesz chciał wiedzieć, co ugrałem w obu tych sprzeciwach, napiszę następnym razem. Nigdy nie wrzucaj mnie do jednego worka z Farejem. Jak zachowa się etycznie, z wolą większości, to o nim wspomnę. Jak nie, napisze co mnie drażni. Tak było i będzie. Na razie, w sprawie nieudolności obecnych władz,wypowiedział się zwięźle i obiektywnie. A dlatego o nim wspomniałem, bo na temat tych nieudaczników, mam podobne zdanie. Ale okazje, bym częściej o nim pisał, zdarzają się, nie z mojej winy, niezmiernie rzadko. To tyle w tej sprawie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń