wtorek, 11 grudnia 2012

Mściwe kacyki ciotki Weroniki

Od czasu do czasu, dowiadywałem się, o różnych niecnych zachowaniach, naszych ruciańskich kacyków, w stosunku do swoich zdecydowanych na wszystko oponentów.Najczęściej, podczas przerw w sesji, albo tuż przed nią. Mówiło się, o utrudnianiu życia, mojej konkurencji po piórze - Annie G. Utrudnienie polegało na napuszczaniu przez gminę, różnej maści organów kontrolnych albo wysyłaniu własnych,urzędowych komisji. A wszystko po to, aby przeciwnikowi obrzydzić życie. Od policji i opieki po inne instytucje, które ingerowały w jej codzienne życie. Nie zawsze, w uzasadnionych przypadkach. Nie będę się szerzej rozwodził, czego dokładnie dotyczyły te kontrole, bo nie moją rolą jest, grzebanie się w rodzinnych koligacjach. Próbuje jedynie, naświetlić podtekst, który spowodował, że gminni urzędnicy, nagle zaczęli nad wyraz mocno, zgłębiać osobowość Anny G. Z biegiem czasu, nabrałem przekonania, ze nagonki na nią, to nie przypadek. To najnormalniejsza w świecie zemsta, za jej negatywne oceny, naszych dwóch, barwnych postaci życia publicznego. Choć nie tylko ich. Tyle tytułem wstępu. Na więcej, ze względu na szacunek do prawa prasowego, pozwolić sobie nie mogę. Po za tym, nie mam zgody na osobisty komentarz, osoby, będącej tematem mojej wstępnej analizy. Dlatego, zajmę się swoim, także nie codziennym przypadkiem. Nie jest tajemnicą, że ci dżentelmeni, tak ich umownie nazwijmy, mają niskie notowania także u mnie. Z tych samych powodów, co dla pozostałych mieszkańców miasta. Nikt, kto mnie zna, w to nie wątpi. A nie leżą, może nawet bardziej jak Annie G. Tylko dotychczas, jakoś obaj dobrodzieje konfliktu ze mną unikali. Bo trudno było, nie przyznać mi racji. Teraz zmienili front. Zaczynają robić podchody pode mnie. Skąd o tym wiem ? Sprawdziłem swoimi kanałami. Za nasłaniem na mnie kontroli, stoi specjalista od fikołków. Ksywa Fikoł. Choć pod wnioskiem, podpisał się ten drugi. Abyś czytelniku nie podejrzewał mnie o konfabulację, podam ci, ze TAKIE WEZWANIE dostałem TYLKO JA. Rozumiesz ? Dają mi do zrozumienia, ze jak nie przestanę, to pogrożą mi palcem. Mój Boże. Zapomnieli, ze jeden wcześniej próbował, to w policji nie pracuje, a za drugim, chodzi NIK i CBA. A tyle razy mówiłem im bezpośrednio, co mogą mi zrobić. Fikołowi to w oczy na sesji powiedziałem. A ci dalej swoje. Dlatego powtarzam, raz jeszcze. Panowie jeszcze urzędujący. MOŻECIE MI NAPRAWDĘ SOLI NASYPAĆ. Co jeszcze dodam ? To, że teraz ja, zacznę się baczniej Wam przyglądać. Chcecie wojenki, będzie wojenka. Zawsze mówiłem. I teraz powtórzę. Ja nie mam nic do stracenia. WY wszystko. Szczególnie koryto. Wygodne koryto. Skoro, gospodarz portu, dał Wam za mało do wiwatu, to ja, dołożę Wam dwa razy więcej.Ot, co.

15 komentarzy:

  1. Panie Edmundzie. Nie musi Pan naświetlać sprawy A. G. bo podobno kilka dni bez światała była. A skoro tak to znaczy, że faktycznie nie jest bez winy. Lepiej skupić się na pańskich dolegliwościach. Pisze Pan ogródkami ale wnioskuję, że wzywa Pana Urząd Skarbowy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeciwnie. Urząd skarbowy nic do mnie nie miał i nie ma. Skarbówka się nie mści. Skarbówka nadaje ci ryczałtemm ile masz płacić i to wszystko. Skarbowki moje pisanie nie drażni. Drażni antałow i o to chodzi. O nic więcej. Dlatego próbują mnie zastraszyć, te z gminy a nie ze skarbówki. Ja nie bronię AG a podaje tylko zbieżność że kto koszałom nie wygodny ma kontrole z gminy. W sprawie bede jutro u prawnika w piskim urzędzie. To tyle.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwie śmiecie! Co tym razem wymyślili?
    Nie zapłacił Pan podatku i należy Pana skontrolować?
    A może Pan zapłacił a bidule nie mają potwierdzenia?
    A może nasza władza poszła na całość?.
    a)Czyżby "donieśli" a fe! nasza władza, tych dwóch "gientel menów"z detektywa 24 (informatorów) nie donosi tylko zgłasza o możliwości popełnienia przestępstwa" do nadzoru budowlanego?
    Panie Mundku gubię się w domysłach, ale nie dziwię się pana rozgoryczeniu i dość ostremu tonowi (pisze Pan o wojence. Toż ci ludzie nie mają za grosz honoru! Zero klasy. Dla mnie są to żenujące postacie, o prymitywnych instynktach. Zdumiewające że mieszkańcy te "coś" wybrali!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać coraz częściej,że frustracja i niemoc udziela się nie tylko mnie. Udziela się także tym, co na nich postawili. To dobrze. Ludzie zaczynają oceniać ich tak, jak na to zasługują.Piszę o wojence przenośni, czyli używania broni tak perfidnej jakiej używają oni. Szukania za wszelka cenę haceli na mnie.Dlatego ja zacznę szukać na nich ze skutkiem lepszym jak dotychczas. Wojenka w sensie stricto, nie wchodzi w grę. Nie mam Kałacha ani nawet starej pepechy. Ale gdyby to ode mnie zależało, wiedziałbym jak tu porządek zaprowadzić. Jedna serią...artykułów. Albo i mnie. Tak mi się przeżarli. Sami gówno robią a na kogoś urzędników napuszczają. Powo0li, powoli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie Mundku ta władza działa jak UB.Oni nie uznają krytyki ani opozycji.Oni otoczyli się szujami, przekupili kogo się dało, a kogo się nie dało będą niszczyć.Oni lubią tylko poklask jak....Cezary.Oby jak Cezar nie skończyli.

      Usuń
    2. Tyle lat kapowali poprzednika to dla nich nie nowina. Jest dobrze. Na razie tylko tyle. Finał będzie lepszy.

      Usuń
  5. Czy to w ogóle jest możliwe? Czy to się dzieje naprawdę? Panie Edmundzie to prawda co Pan pisze? Nie chce mi się w to wierzyć! Na naszych spotkaniach emeryckich, Pan burmistrz i wice a zwłaszcza wice pan Stecyk są tacy uczynni, oddani gotowi nieść pomoc sponsorować nas emerytów !
    Czyżby to tylko ich poza, gra? Nie wierzę! Nie oni, to niemożliwe!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma biedy. Podzielili skórę na niedziwiedziu a ten jeszcze w lesie biega. Będzie wesoło, jeszcze przed sesją. Jadę jutro w tej sprawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mówili że to co pan pisze i mówi ich nie obchodzi! Jednak jest inaczej! Zalazł im pan mocno za skórę że do takich metod się posunęli! to metody ich bezsilności i czarnych myśli że to już ostatnia kadencja. Niech się Pan trzyma i tak wiem że Pana nie złamią!

    OdpowiedzUsuń
  8. Siebie połamą najpierw. Dobrze, ze część tej działki, którą mają sprawdzać, odkupił znający tą temnatykę adwokat. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Edmund, ty ich przeżyjesz na pewno. Oni w najlepszym razie dotrwają do 2014. W najlepszym. Chociaż myślę, że szybciej bedzie komisarz.Po tej dacie, będziemy mogli ich olać cienkim sikiem. Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  10. Panie Mundku. Wcale się nie dziwię że starają się uprzykrzyć Panu życie. Niejeden szwindel pozostał by w ukryciu gdyby nie Pan. Przez Pana normalnie trudno kręcić lody. Niech Pan się nie przejmuje decyzjami organów. Każdy organ nawet bardzo malutki uważa, że jak wyda decyzję (bo może ją wydać) to jest ona święta. Nie jest święta. Proponuję, żeby Pan przyglądał się bacznie ichnim pisemkom i w razie potrzeby odwoływał się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego. SKO uchyla mnóstwo decyzji wydanych przez takie organy. Zresztą czasami takie organy świadomie wydają decyzje niezgodne z prawem, licząc że obywatel się ugnie i np. zapłaci dodatkowy podateczek. A kaska potrzebna im na nieudolne zarządzanie jak powietrze. Im gorszy gospodarz tym więcej kasy potrzebuje na takie zarządzanie, którego efektów nie widać. No to próbują upiec dwie pieczenie przy jednym ognisku. Pozdrawiam i trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mściwuje wyślą tą rudą, ta ruda małpa będzie kontrolowała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od pisania odwołań znam lepszego speca jak teń ichni w koszałkowskim urzędzie. Ten, to naprawdę znawca tematu. Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Tak. Dwie kobiety i on. Po tej odpowiedzi mogą dołączyć trzecią. Dla zmyłki przeciwnika, po przeczytaniu naszej wymiany zdań. Ale tamten będzie. To przyboczna gwardia Koszała.

    OdpowiedzUsuń