wtorek, 21 maja 2013

Nie te LESZCZE, a już myślałem..

Zupełnie przypadkowo zablokowałem konto internetowe. Wsiadam w samochód, jadę do spółdzielczego, by je przywrócić. Gdy mijam sklep "U Kłoska" dostrzegam na pobliskim drzewie, wielki kolorowy plakat.TRZECH LESZCZY ZAPRASZA. Hamuję. Nie co dzień,miewam okazję widzieć z bliska gminne trojaczki w trzech odsłonach. Loczka Kopciucha Leniucha, Zdziśka Kapotę i Zbyszka preferującego lekką robotę. Pomyślałem przez moment, że mogli by dokoptować do siebie, tą białą płotkę z pokoju obok. Córkę szwejka ze Śwignajna. Dobrze już, dobrze.Niech będzie - szejka. Choć z zachowania, ten pierwszy zwrot, pasował by do niego jak ulał. Ale dziewucha do rzeczy. Młoda, zdrowa za Opałkiem w ogień iść gotowa. W charakter nie wnikam. Z tym podobno gorzej. Sam się na jednym takim przejechałem. Ale, ale. Cóż to ? Czytam i oczom nie wierzę. Impreza będzie, tyle że w Giżycku. Czy to znaczy, że nasze trojaczki nieboraczki tam się wybierają ? Nie! Burmistrzowa Giżycka robi imprezę u siebie. A u Zdzicha i Zbycha tylko plakaty klei. Nasze głupów, a ta plakaty. Podobno, w Piszu też wieszała, aby turyści zamiast do Rucianego i Pisza, do Giżycka smarowali. To ci spryciula. A te nasze ? Cho, cho. Nasze, to jeszcze lepsze przemedyki od tamtej. Po co, mają się tłuc po całym mazurskim landzie z plakatami ? Kiedy można wywinąć coś bardziej spektakularnego. Jak pomyśleli - tak wywinęli. Za łby z telewizjami się wzięli. Najlepszy skecz, to ten z gwiazdką z nieba. U Waldusia Psotnika w Wejsunach. Jeden numer i od razu cztery telewizornie. Wszystkie w ciągu tygodnia zjechały. To dopiero reklama miasta ! Doczekaliśmy specjalistów od marketingu. Ze świecą takich szukać. Siedzieli na szerokich zadkach...pardon, szerokich fotelach, a telewizja sama do nich zjechała. Potem, zgłoskami, niekoniecznie chwalebnymi zapisała się Jolka Pekaówka. Ta, zrobiła taki przelew bankowy, że spece od fałszerstw, mieli problem odróżnic lewy od prawdziwego. Gdyby nie upartość byłej połowicy Zbycha, to wszystko by pies na ogonie poniósł. Ta dała do sądu, co trzeba i wtedy buchnęło. Najgorsze jest to, ze babsko 8 miesięcy po wyroku, straciło prawo wybieralności, a co za tym idzie, nastąpiło wygaśnięcie jej mandatu !!! Ale to jej nie przeszkadza - dalej mamonę trzepać. I co ? I nic ! Ma wszystko w zadku. Jeden ze szkoły dodał, że w szerokim.. Ale to złośliwiec, więc nie zaprzątajmy sobie nim głowy. Otóż, przez sprytne odwołania Mruka, Jolka nadal siedzi w Radzie i napycha kieszenie kasiutą. Do tego, jakby na ironie, konkubent Zbyszko, osłodził jej żywot następną fuchą. W Domu Kultury. Kur...a nać, ta stara przekręciara ma dzieci uczciwości uczyć ? Aaaaa, bym zapomniał. Całości kolorytu dodaje Zdzinio Fikołek. Nasz szkolony, ekonomiczny geniusz. Tego z kolei, chciała odwiedzić telewizja TRWAM. Ale umknął. Nie dał się na drogę cnoty naprowadzić. Ludzie, czy aby wy coś z tego rozumiecie? Bo ja już się gubię. I takie to odrzuty, takie zapyziałe punce, wystawiają w swej szmacie, opinię porządnym ludziom. Widzisz sam czytelniku, dokąd to dobrnęło. Z jakimi mlonami berbeluchami muszę się zmagać ? Pozdrawiam.

6 komentarzy:

  1. Oj Panie Mundziu łza się w oku kręci jak wracam myślą do czasów gdy rządził Gryciuk. Było normalnie, nikt nie musiał się obawiać że sąsiad na sąsiada będzie donosił, była praca dla ludzi, bez wyróżnień ten z dworku a ten nie, podatki niższe, czysto i schludnie, a dzisiaj? Te matoły i ćwoki, skończone durnie doprowadziły do tego że zeszliśmy na samo dno. Pana opluli tak haniebnie i za co? wiadomo za to że chciał Pan prawdy i na depnąl Pan na odcisk komuszemu pajacowi palaczowi i tej świni krótkiemu fiutowi fikołkowi.
    I co była u nich komisja z gminy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dwa zadania na przyszłe wybory. Zrobić kampanię wyborczą senatorowi Konopielce i Komuszemu Palaczowi. Na sali, gdzie będą się produkować by dojść do koryta i głupoty nam prawić zapytam, czemu przyszedł na spotkanie bez protegowanego Czyżyka, i czy nie dość już za moje się nachapał. A Komusze Palaczowskie Gówno czy dalej chce ciągnąć prąd na lewo i wodę ze szkoły oraz palić w szkole na krzywy ryj z umową pod zięcia, bo inaczej nie może ?. Będzie cyrk.Pozdrawiam.

      Usuń
  2. mundek twoje wysiłki nie idą na marne.Krótki Stecyk też trzącha portkami i rozwala samowolke na swojej posesji. od strony Metelaka. Tak ma być. Albo jest porządek albo burdel.na kółkach. To gnojarstwo myslało,ze trafili na dzika i będą go ujeżdżać Dobrze działasz aby tak dalej moroziątko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze Wam mówiłem. Mnie do życia mało potrzeba.Dlatego zawsze będę górą. Zawsze moczą ci, którym cuiągle mało i mało. Ja przy Gryciuku pisałem za 600zł na czysto i byłem zadowolony. Ten obecny odpierdalach oblartywacz Serowar ma sześć razy tyle i gówno robi. Dlatego taki układ się rozpirzy. Ludzi gubi pazerność.Tych pogrzebie na wieki.Dopóki te pojeby są u władzy - to ja przy pisaniu. Inaczej się nie da. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. jak się u pana czyta o tych aferach to ręce opadają. Nie rozumiem jednego, dlaczego tego układu raz a skutecznie nie rozpieprzy prokurator. To woła o pomstę do nieba.Czy ten układ zazębia z wymiarem sprawiedliwości ?Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak masz rację. Sitwy zazębiaja z prokuraturą i dmuchają w jedna trąbę. Sądy są nieco wyżej notowane, ale niewiele. Przykład Jolki Pekaówki jest przykładem. Mełło się mełło, ktoś przy tym chodził i skończyło się tak - byle jak. Za Kaczorów to nie do pomyslenia. Choć zaznaczam, że mnie z nimi nic nie łączy. Wole jednak ichg, od platfusów macherów. Bo to sitwy z kasą, a tacy ciebie i mnie maja w dupie.Trochę przeżyłem wiem co pisze i mówie. narka.

      Usuń