środa, 21 grudnia 2011

Co chce ugrać Błażej?

Z uzyskanych informacji wynika,ze radny Andre Błażej chce coś ukręcić na Borku.To taki fragment Wygryn.Dwa jego głosowania i wsparcie Zbynia wyraźnie pokazują,że albo ów jest tak samodzielny pod względem etycznym albo...Borek jest ważniejszy od wszystkiego.O co chodzi,będzie wiadomo po świątecznej sesji.Niektórzy mieszkańcy tej żeglarskiej osady,wręcz twierdzą,że to jego ostatnia udana próba załapania się do rady.Pożyjemy,zobaczymy.Wszystko w swoim czasie.Swoją drogą,przyznam,że Błażeja lubię i trochę się o niego niepokoję.Ale może nie potrzebnie?Zobaczymy.

20 komentarzy:

  1. PRZEPIS NA DOBRE ŚWIĘTA
    Składniki:
    50 dag modlitwy, 1 kg wiary w Pana Jezusa,
    20 dag oczekiwania, 20 dag radości,
    12 dag życzliwości, 1 spowiedź,
    1 dag miłości oczyszczonej,
    2 łyżki ofiarności.
    Przepis:
    Modlitwę wymieszać z miłością oczyszczoną i wiarą,
    zrobić zagłębienie i wlać życzliwość.
    Zagnieść ciasto i rozwałkować na grubość około 3 mm.
    Wycinać kształty jakie kto potrafi i lubi.
    Ciastka piec w nagrzanym miłością, dobrocią i ciepłem piekarniku
    - przez około 10 minut.
    Po paru dniach można je dowolnie ozdabiać dobrymi uczynkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech ci Pan Nasz za ten dar w dziewięciu dzieciach wynagrodzi.Niech ci Twoja ukochana co roku je płodzi.A kiedy powie, że nie starcza jej siły,udaj się do sąsiadki i rób swoje mój miły.

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepiej jakby każdy dmuchał w tą samą fujarkę co właściciel tego bloga... nic dodać nic ująć... znam Andrzeja ,on mnie i wiem że ten facet robi zawsze dobrą robotę dla gminy.

    OdpowiedzUsuń
  4. najlepiej żeby każdy dmuchał w tą fujarkę dzięki której załapał się do rady.Bo na dzień dzisiejszy kombinacji w stylu dziś tu jutro tam, było aż za dużo.A w moją nie musi nikt dmuchać.Tak jak komentować.

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za odpowiedź ,dalej uważam że Andrzej wie co robi a dalej że radni powinni pracować dla gminy ,na jej rzecz a nie dla jednego czy drugiego z burmistrzów,szkoda że jest inaczej...

    OdpowiedzUsuń
  6. Błażeja znam też z 10 lat i zawsze o nim dobrze pisałem.Możesz go zapytać.Ale źle się dzieje,że przy tych zawirowaniach ich grupa się rozpada.Referendum jest po to robione by to błędne koło przerwać.Będę się z nim widział na sesji to o szczegóły go zapytam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jak spointowałeś,że gdyby każdy robił swoje a nie pilnował interesu jednego albo drugiego burmistrza byłoby najbardziej porządane.Ale sam wiesz,że podobną robotę robi Opalachowi jego grupa radnych,To o czyn mówimy.A sam Błażej nic nie zwojuje.To jest w tym wszystkim najgorsze.Dlatego jakieś poparcie mieć musi.

    OdpowiedzUsuń
  8. radni winni pamietać kto ich wybrał i kto ich może odwołać...to tyle

    OdpowiedzUsuń
  9. doskonale powiedziane, ale weryfikacja będzie dopiero za dwa i pół roku. Z tego co wiem już jest po Andrzeju. Wygryny postawiły na nim krzyżyk. Bratanie sie z opalaszkami to jak bratanie się z diabłem, Andrzej wybrał opalaszka a nie mieszkańców jego sprawa. Do widzenia bye!

    OdpowiedzUsuń
  10. hahah Mundek komentuje z mundkiem nieźle nabijanie czytelników w butelkę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mógłbyś coś szerzej.Jakie nabijanie i kiedy ja pisze do siebie.Próbuje załapać o co ci chodzi.Ja sam do siebie nie pisze.A że ktoś używa mojego pożegnalnego skrótu to już nie moja wina.Jeżeli nie o nim mowa,to tym bardziej nie wiem o czym.Tyczasem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na przyszłość naucz się wreszcie parkować bo pod polo zawsze na ulicy stajesz i ciężko przejechać chociaż miejsca są! bye

    OdpowiedzUsuń
  13. Możę zdecyduj.czy staje na ulicy czy staje pod Polo.Bo trudno cię rozgryźć o co ci chodzi.Jeżeli stoję na ulicy to w czym ci przeszkadzam.Parking pod Polo to nie ulica.

    OdpowiedzUsuń
  14. tu jest jakiś niski poziom...... ciekawe dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  15. zaczyna się o błażeju a kończy o parkingu przed polo.....?

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki komentarz -taki poziom.Dostosowałem się do twego rozumku.Niski poziom a 800 już weszło i czytało.Łapiesz coś?Czy nadal nic?

    OdpowiedzUsuń
  17. +Ten drugi.Jeżeli w trakcie dyskusji będzie o Błażeju, a ktoś zmieni temat na ..granaty,to będzie mowa o granatach.Czy to dla ciebie tak trudne do zrozumienia ?Jeżeli tak zmień blog.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem z Wygryn i wątpie aby Andrzej był spalony.A wy odważni anonimy byście się podpisali.Ja z resztą domyślam się kto tak mu dupe obrabia pewnie ten co najbardziej stracił na tym że Opalach jest burmistrzem.Podpiszcie się to i ja to zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem po rozmowie z Błażejem i wyjaśnił mi o co chodziło. Wszystko jest w porzo i na ostatniej sesji zachował się bardzo przyzwoicie i z klasą. Wiesz, w niektórych przypadkach samemu, to można iść tylko na ryby. Tak więc wszystko jest ok. Nie wkładajmy kija w mrowisko, kto co. Tamtej stronie tylko o to chodzi.

    OdpowiedzUsuń