piątek, 2 grudnia 2011

Zaczyna nabierać rumieńców.

Jak do mnie dotarło,temat dotyczący tego bankowego, fikcyjnego kwita,przejęło radio Olsztyn.Choć nie tylko.Referendum też.Szczególnie,kto ten kwit do urzędu zaniósł i kto za obecnym referendum stoi.Widać szukają powiązań.Z przecieków wynika,że cała aferę chce na siebie przyjąć bohatersko pani Jolanda.Co by nie mówić,okazało się,że to dzielna kobieta.Nadstawia swoich walecznych piersi po to, by oszczędzić naszego włodarza.Wie bowiem,że w takich przypadkach, smród pójdzie także na jej ustawionego przyjaciela.A wtedy? Wtedy nie potrzebne referendum.Gdyby udowodniono mu,że wiedział,iż posługuje się fałszywym kwitem,dostałby artykuł z kodeksu karnego.I w polityce nie miałby już czego szukać.Na razie jednak,musimy czekać na dalszy rozwój wypadków.Bo na dziś,według obowiązującego prawa ta dwójka jest niewinna.Tu i ówdzie przebąkuje się o drugim piśmie wysłanym do Nadzoru Bankowego w Warszawie. Informującym go,o aferze mającej miejsce w Rucianem.Ogólnie,to bardzo trudny okres dla tej dwójki.Dwójki związanej z lokalną,samorządową władzą.Nie życzę im źle,choć znalazłbym powody,by zachować się inaczej.Przynajmniej w stosunku do niego.Czy wrócenie do produkcji uszczelek w garażu przez naszego włodarza jest możliwe? Realnie -tak.Ba.W jakimś stopniu zadośćuczyniłoby wyrządzonej mi kiedyś krzywdzie.Ma to i dobre strony.Zobaczyłby znowu jak się żyje za 630 zł.Jak ja.Ale co tam.Jego golasy zawsze g..obchodziły.Pozdrawiam .
Eap

39 komentarzy:

  1. czyli wcześniej było panu lepiej , była kaska od burmistrza za dobre słówko w gazetce....

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że nic się nie wydarzy w tej sprawie. Piski sąd jest nad wyraz wyrozumiały. Skoro urzędnik starostwa ( były starosta, a obecnie radny -sic!- wszyscy z gazet wiedzieli o przekręcie, to kto go wybrał?) potwierdził swoim podpisem nieprawdę wyprowadzając w ten sposób z kasy urzędu prawie 18 tyś.z publicznych pieniędzy i ostatecznie zostało mu to darowane, to jaki sędzia w tym naszym sądzie będzie chciał ukarać żonę, która oszukała męża dla "dobra" sprawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. To,że było lepiej to prawda.Nie tylko mnie.Ale też tym 384 mieszkańcom miasta pracujących w ramach robót interwencyjnych.Ba.Dzięki tym pracom duża część doczekała nareszcie emerytur.Poza tym.Jeżeli pańskim zdaniem,Gryciuk mi płacił za dobre słówko, to za co płaci Opalach temu w nowej gazecie? Za piękne zdjęcia? Czy za to,że w jednym numerze jest jego buźka 25 razy?Tyle nawet Słońce Narodu- Kim Ir Sen -w Korei nie doczekał w swoim prorządowym gniocie.A ty robisz przytyk tylko jednemu.Napisz coś o dwóch.Tak dla własnej uczciwości.Bo trzeba być wyjątkowym pro-opalachowszczykiem,by widzieć różnice dzielące tamtą i obecna gazetę.Oprócz tej,że tamtą i tą-robili inni ludzie.To jest jedyna różnica.Nic poza tym.
    Eap

    OdpowiedzUsuń
  4. sprawa starosta 18 tys,itd.W tamtym przypadku nikomu nie zależało na tzw.pociągnięciu sprawy.Na przykład,zebraniu chocby 100 podpisów pod petycją ze skargą na prokuraturę i wysłaniu jej do ministra sprawiedliwości.Albo nagłośnieniu sprawy w dziennikach centralnych.Tak było ze mną,kiedy Rzeczpospolita napisała,że przyszedł do mnie policjant celem wywierania nacisków,bym przestał pisać o Czyżyku.W sumie,nie jest już policjantem.Ale powtarzam,musi to zrobić ktoś znany, bądź dobrze zorganizowana grupa, przeciwna nie do końca zrozumiałej decyzji sądu lub prokuratury.
    Eap

    OdpowiedzUsuń
  5. Pan.Cz. to następny przykład na to, że sędziowie piscy są bardzo "wyrozumiali" i nie chcą karać naszych "zasłużonych"za "drobnostki".

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem naprawdę o kim mowa.Kto to Cz.? I czego dotyczy sprawa którą ukręcono.Spróbuj dać mi trochę szczegółów.Pisząc pod anonimem nic ci nie groźi i nikt nie będzie ciebie niepokoił.Do chwili, kiedy nie zaczniesz kogoś obrażać indywidualnie, z nazwiska.Wal zatem śmiało.Pozdrówko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pan Cz. to ten w sprawie, którego odwiedził Pana były komendant.

    OdpowiedzUsuń
  8. w opisie...jestem dziennikarzem? a nie rencistą-parkingowym?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Panie "redaktorze" widać jak na dłoni, że nie lubi pan Opalacha, to pana sprawa. Jedno jest pewne. Żałosne to. Pamiętam Gminne ABC które było biuletynem chwalącym Gryciuka, festiwalem jego zdjeć i to można przyrównywać do Słońca Karpat czy innych "wspaniałych" wodzów. Boli pana to,że teraz jest wydawana gazeta z której nareszcie można się czegoś dowiedzieć. Boli pana to, że to nie pan ją stworzył. Jakie to żałosne. Niech się pan z tym prześpi. Ja nie jestem ani Opalachowcem ani Gryciukowcem tylko mieszkańcem gminy który widział i widzi, że przez całą kadencję pana LMG nic się nie zrobiło pozytywnego, a teraz zbyt wcześnie rozliczać. Pozdrawiam - Marek

    OdpowiedzUsuń
  11. Była sesja na której była pani Opalachowa wylała całe swoje nieszczęście bycia Opalachową. Podobno bił ją kablem? WIDAĆ ZA MAŁO!!! (jeśli to oczywiście prawda). Trzeba być wybitnie maluczkim aby swoje brudy prać przy tak szacownym gremium jakim jest rada gminy.A jak LMG wybronił ją z opresji gdy jechała po pijaku autkiem? Ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nanonimowy /czy rencista,czy../Dziennikarzem byłem i będę ,dopóki istnieję niepisany olig,że dziennikarz to ten,który systematycznie pisze,bez względu na to co ukończył.Potem, jak wejdzie ustawowo,że dziennikarz to tylko ten, który skończył dziennikarstwo,to będę już tylko redaktorem tekstów albo piszącym do...i tu będzie wymieniona nazwa gazety.Dwa.Zadałeś głupie pytanie.Nie jestem złośliwy ale...gdybym był parkingowym,to tych tekstów na tym forum by nie było.Ciebie też.A jednak coś tu piszesz,czytasz,lubisz się tu pokazać.Jaki to ty bystrzak.A ty żaden bystrzak.Wesołek,i to wszystko.Mogę tak napisać,bo z jednej strony ujadasz a z drugiej na nią wchodzisz i parkingowego -czytasz.Masz rozdwojoną jaźń.Pracuj nad sobą.Rozdzielaj rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonim.Opalachowa,autko,kabel.Wszyscy juz zują czym innym a Ty jakby dla rozmydlenia sprawy wracasz do Opalachowej i do jazdy po pijaku.Masz prawo.Tylko bądź konsekwentny.Napisz po akapicie o kablu że : jak wieść gminna niesie pani Jolanda zrobiła numer nie z tej ziemi, w którym mocno umoczony jest zbawca Rucianego -Bysiaczek.Ale nie napiszesz.Bo ty potrafisz mordkę urabiać mnie,Gryciukowi,Jadkowskiej.Ale z Siwikową masz już problem.Dlatego jesteś efekciarz a nie piszący obiektywnie o czymś, co powinno się czytać i komentować.Za swój numer Jadkowska zapłacił, bo tak być powinno.Ale tak samo ma zapłacić i ta druga.Gwoli normalnej ludzkiej sprawiedliwości

    OdpowiedzUsuń
  14. Do anonim.Słońce Karpat,gminne ABC itd.Znowu ABC i znów flaki z olejem.Tyle razy pisałem..Nie dociera? Dlatego oświadczam,że tą tematyką więcej zajmować już nie będę.Ile można do jasnej ..anielki.Już wam opalaszki raz proponowałem.Znajdźcie gminne ABC z 10 -oma zdjęciami Gryciuka a wypłacę szczęśliwcowi 50 zł.A 100 dla tego, który znajdzie w tym nowym gniocie mniej niż 10 zdjęć opalacha.Trochę umiaru panowie.Te gazety się niczym nie różniły oprócz składów osobowych.Ale znów się powtarzam.Bo o tym było.Zmieńcie wreszcie temat.Zacznijcie nawet o... Marynie,bo tamten już się przeżył.I nie leźie. Gryciuk,Jadkowska,Pomichowski.Pomichowski,Jadkowska,Gryciuk.Wuj Stefan,ciotka Helenkka i stryj Teofil.ABC,CBC,CNN.Dość.Ile to razy można przerabiać.Opalach dobry-Gryciuk nie dobry.A że nie lubię Opalacha? Nie ja jeden.Widocznie mam za co.Ale o tym też było.Pozdrówko

    OdpowiedzUsuń
  15. Do Marek.Nie jest pan ani opalachowcem ani gryciukowcem ale gryciuk nic nie zrobił.Normalnie kabaret..Proszę mnie nie prowokować.Przeczyta pan to co napisał -raz jeszcze.Albo dopisze,tak dla ludzkiej uczciwości,że Opalach zrobił jeszcze mniej.Bo inaczej,ja wtedy dopiszę pod co ów zrobił,skoro pan u Gryciuka żadnych zmian nie widział.BYE

    OdpowiedzUsuń
  16. Do aninima Sprawa osoby pod Cz.Aha.teraz jasne.Nie,ja z Czyżykiem w sadzie piskim nic nie miałem.Bo wszelkie sprawy dotyczące dziennikarzy rozpatrują tylko sądy okręgowe.Ale on miał też ból głowy.Kiedy przerżnął w sądzie z piskim przedsiębiorca Jerzym W.Musiał zapłacić ponad 10 000.To znaczy, on przegrał a zapłaciło ..no kto?
    Jak zwykle.Wszystko jasne.Obecnie ma wejść nowe prawo.Obecnie jak przewali taki szpenio,to zapłaci z własnej kieszeni.Nareszcie.Ale to dla nich jeden miesiąc.Przetrzymają.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj denerwujesz się "redaktor", denerwujesz. Niepisane prwao prawem nie jest. Narazie jest prawo to które jest i popatrz sobie "redaktor" do prawa prasowego kto jest dziennikarzem. Jesttam to sforułowane dośc precyzyjnie. Jak poczytasz to dopiero daj głos. Co do gryciuka - on 8 (niestety) latbył "najjaśniejszym" i jego dokonania jak podzielisz na 8 dadzą wielkie zero rocznie. Opalach jeszcze roku nie jest "najaśniejszym" więc o rozliczaniu nie ma co dywagować, trzeba poczekać. Czemu cię "redaktor" denerwują sprawy przeszłe, są tak samo ważne jak i teraźniejsze. bo gdyby ich nie było to tej teraźniejszości również. Teraz technicznie - pisz poprawniej, bez literówek, przecież jesteś "REDAKTOR" ! Co do kwitów PKO to sprawa śmierdząca, a smrodek wypuszczony przez Obserwatora narazie jest tylko małym "bączkiem" puszczonym nieopatrznie i bez zastanowienia się przez obserwatorkę twoją koleżankę "redaktor" i to naczelną (schyl głowę)Marek

    OdpowiedzUsuń
  18. Panie "redaktorze", bardzo proszę, niech Pan wymieni te WIELKIE osiągnięcia LMG.Bardzo proszę, punkt po punkcie, najlepiej chronologicznie. Będę zobowiązny. Myślę, że to dopiero będzie kabaret. Ta sprawa z byłą Opalachową o był jakby pierwszy akt Ruciańskiego kabaretu. Smutny. Co do nowej Pani Opalachowej - na razie nie ma sprawy, są tylko pomówienia.Jak się okażą prawdziwe to będzie sprawa i wstyd, a jak nie to czy przeprosicie wy Ruciańscy "redakrorzy" (bo już jest dwoje, a może i więcej.To by było wspaniale gdyby Ruciane nagle stało się kuźnią dziennikarstwa polskiego. Nowa Szkoła Dziennikarstwa Polskiego z siedzibą w Rucianem - Nidzie. Rektor - AG, dziekan - EAP. Bomba!!!) Marek

    OdpowiedzUsuń
  19. Do Marek.Cudujesz,modzisz,kombinujesz jak koń pod górę.Ja ci o karabinach a ty mi o ciotce Maryśce.Ja o tym, byś zraz otworzył szerzej oczęta, to może dojrzysz ,że jednak Gryciuk coś zrobił a ty mi odpisujesz o prawie prasowym.Którego nawet w setnej części nie znasz.Ja piszę o zdjęciach-ty o mojej koleżance.Walnij wreszcie bańką trzy zrazy w rynnę to zaczniesz mi odpowiadać na rzeczy dla mnie istotne.A nie o tym, co ty myślisz.Od myślenia i pisania jestem ja.Ty od czytania i od roboty.Z nas dwóch-tu nieskromnie- to ja jestem czytany a nie ty.Mimo,że nie jestem dziennikarzem w twoim rozumieniu istoty rzeczy.I choć mam takie braki,ktoś po latach takiego facia - wspomni.Po tobie zostanie garstka popiołu i odwalisz jako -anonimowy człowieczek nawet bez nazwiska.Też nie prawda?

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale tym ostatnim peanem mocno mnie podbudowałeś.Zaczynam zwracać na ciebie baczniejszą uwagę.Aha.Możesz od poniedziałku mówić mi - panie dziekanie.Już cię lubię.Kawalarzu.Dobra -idę do pieca.Greźdnij coś jeszcze łaskawco.Widzisz jaki wersal?

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsze będą chodniki. Drugie będą ulice. Trzecie będą..., no, te... miejsca pracy!
    Skąd się biorą roboty publiczne? Halo? Panie Edmundzie - skąd się biorą pieniądze na roboty publiczne?

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za wybitnie hamską i wspaniałym dziennikarskim językiem napisaną odpowiedź. Od roboty to jesteś ty młody człowieku, bo ja już dawno na emeryturze, a swój języczek trochę pochamuj bo teraz widać już całkiem jaki z ciebie burak. Prawa mnie teżnei ucz bo je znam bardzo dobrze i to prasowe też polecam lekturę). "Walnij bańką w rynnę..." tym pięknym cytatem z przyszłego Ruciańskiego klasyka konczę polemikę bo nie ma z kim... Szkoda. Marek (kiedyś gdy cię spotkam przedstawię ci się, szczęka ci opadnie jak mnie zobaczysz chłopczyku, bo mnie znasz)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak mnie wkurzył ten chłopczyk, że "chamstwo" przez samo "H" napisałem, przepraszam czytelników tego szmatławego bloga. Marek

    OdpowiedzUsuń
  24. Choćbyś się przedstawił jako prezydent Peru to i tak już zdanie o tobie,sobie wyrobiłem.Szczególnie po tej końcowej plugawej odzywce.Nie wytrzymałeś i pokazałeś jaki jesteś rzeczywiście tak polonista jak erudyta.Teraz widzisz jak się pracuje z ludźmi twojego pokroju.Po za tym, nie ubliżaj tym,którym ten blog odpowiada i dobrze na nim się czują.A w ogóle przemyśl,czy nie masz sam coś ze szmatławca.Bywaj wiejski intelektualisto

    OdpowiedzUsuń
  25. Do wkur..zonego Marusia.Chłopców to poszukaj u szewca a czytelników nie przepraszaj.Oni po tym wyskoku mają ciebie tam gdzie ja..Tyle na konflikcie ze mną zyskałeś.Nie pozdrówko

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy-chodniki ulice.A czwarte to sale komputerowe we wszystkich szkołach gminnych.Wczesniej urządzone jak gdzie indziej,w wyniku kontaktów LMG z wiceministrem edukacji.Piąte to, ta ciągle maglowana sala sportowa w Ukcie jest na ukończeniu.Sala, za którą LMG miał zdaniem -tych dwóch nowych matrosów -iść siedzieć.Jakoś nie siedzi a sala kwitnie.Ale że,to było na potrzeby kampani wyborczej więc po czasie ucichło. Więcej pisać nie ma sensu,bo i tak zaraz znajdzie się abnegat,który powie -TO I TAK MALO.Im w życiu nikt nie dogodzi.Tzn.nikt -oprócz Opalacha.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonim sprSkąd kasa na roboty.Zdecydowanie napływają ze starostw na poszczególne gminy.Tu rzecz b.ważna.Jedna gmina może dostać trzy a druga trzydzieści trzy.Wszustko zalezy od przebicia jakie ma petent w powiecie.Skoro ze starostem ma dobre stosunki to interwencyjnych ma się 33.A jak tnie się cwaniaka to ma się 3.W tych czasach zdrowiej jest z organem nadrzędnym współpracować -nie wojować.Ale kilka etatów można wysupłać własnymi środkami.Nie zatrudniać vice,rzecznika,nie robić gniota ,który kosztuje jak ktoś policzył, 10 000żł.Wtedy znowu powstaje kolejne 10 miejsc dla pracowników interwencyjnych.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Tu Anonim. Ten od robót publicznych. Dziękuję za informację. Wie Pan może, które gminy dostawały mniej pieniędzy? Jutro zapytam o to starostę Nowickiego, ale wolę być przygotowana. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Opalachowcy! Do roboty! Zbliża się sezon dużymi krokami, obudźcie się! Wyjmijcie już rękę z nocnika i do pracy. Zerknijcie na Pisz, niedługo będą mówić o nas: Ruciane-Nida koło Pisza. Minął rok i co? I g...no! Z 30 obiecanek wyborczych nie odhaczono ŻADNEJ! Lista jest długa a czas leci tik, tak, tik, tak...

    OdpowiedzUsuń
  30. A Gryciuk? Po 8 latach tak samo - NIC!!! Widać tak musi być w Rucianem - Nidzie. Alleluja i do przodu...

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonim /po 8latach Gryciuk/Trzy komentarze wyżej napisano co zrobił Gryciuk.A ty dalej orzesz,że nic nie widać przez te osiem lat.Najpierw czytaj- potem pisz.Skoro piszesz,że po 8 latach jest tak samo jak było to idź do okulisty.Bo ja widzę,że choćby sama Dworcowa jest inna niż była dwa lata temu.Przerwij więc te dyrdymały,idź na Dworcową i napisz potem co widziałeś.

    OdpowiedzUsuń
  32. Dworcowa - bardzo zły przykład ,może i "zrobiona" , ale byle jak...

    OdpowiedzUsuń
  33. Wiedziałem.Co bym nie pisał,to i tak odwrócisz kota ogonem.A komputeryzacja wszystkich szkól i klubów wiejskich w gminie,to też zły przykład.A chodniki przy głównych ulicach to też zły przykład? Nie.Nie będę z Tobą polemizował.Bo to jałowa dyskusja i niczego nie wnosząca..Bayoooo

    OdpowiedzUsuń
  34. Cześć Chłopczyku, noś przy sobie stówę bo jak cię spotkam to się o nią upomnę. Obiecałeś stówę jeśli Opalacha będzie mniej niż 10 zdjęć w numerze. W ostatnim jest 7 więc jesteś mi winien stówę. Proponuję innym, licznym czytelnikom tego bloga ustawić się w kolejce po te stówy :)No faktycznie Dworcowa to zasługa Gryciuka, czy aby ci się chłopcze coś nie pomerdało w główce? Marek (już naprawdę jestem tu po raz ostatni, a jestem bo mi się ta stówka przypomniała co innym polecam).
    ps.Ostatni numer gazety gminnej BOMBA. Nareszcie ludziska zobaczą ile ich dawni włodzrze zarabiali i to tylko to na co są kwity a poza tym...

    OdpowiedzUsuń
  35. No i wartwo isc? Dostales ta obiecana 100-ke? Pewniw Mundzio ma wielka teraz kolejke. A moze juz teraz na zapisy , to juz takie modne.

    OdpowiedzUsuń
  36. Do Marusia./Stówka.gazeta itd./Znowu odczytałeś to co chciałeś.Pisałem,że 10 foto gryciuka i 10 twojego wybrańca.Swoją drogą.Niesamowite.Nieświadomie zrobiłeś Opalachowi krecią robotę.Udowodniłeś,że nadal się publikuje -jak Słońce Peru.To właśnie stało się przyczynkiem do obecnego referendum.Opalach dalej w gniocie z siedmioma fotkami..Pokazałeś,że w sprawie zdjęć u Opalacha wszystko po staremu.Czy choć to czujesz?Wątpię.To nie ten gatunek.To widać.Straszysz,że z bloga odejdziesz a wracasz z pokorą.Jak mały kundelek.Ale ty już tak masz.Tak byłeś i w kiosku.

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonim?czy warto iść po stówę/Warto.Kolejka się ustawiła,ale tylko z trzech osób.Reszta nie,bo miała odrobinkę wstydu.Jak było? Jeden miał 27 zdjęć waszego bożyszcze,drugi 31,a trzeci 40.Dlatego żaden nie zmieścił się w normie.Gryciuk był świadkiem przy przeliczaniu.Na koniec,rzekł z rozbawieniem,że tytuł przejął ten wasz.Ale widać,że cieszył się,że ten kamień spadł mu z serca.Pozdrówko.

    OdpowiedzUsuń
  38. Cytatat z autora bloga: "Znajdźcie gminne ABC z 10 -oma zdjęciami Gryciuka a wypłacę szczęśliwcowi 50 zł.A 100 dla tego, który znajdzie w tym nowym gniocie mniej niż 10 zdjęć opalacha."

    Sam siebie nie potrafisz czytać, a jak widać Gryciuka mniej cenisz od Opalacha bo tylko na 50 zł. Czytaj co piszesz, a przedtem troszkę (chociaż) myśl nim napiszesz, bo jak widać masz z tym trudności...Już smieją się z ciebie. Pomyśl o tym choć wiem że będziesz miał trudności (z tym myśleniem). Szykuj kasę bo ja będę 4 w kolejce i to bez wstydu.

    OdpowiedzUsuń
  39. Powiedz to wreszcie kolegom.Zauważyłeś,że mniej cenię Grycika.Bo od nich słyszę ,że Gryciuk to mój guru.Masz rozdwojenie -czy oni?A może wszyscy razem.Siedzisz sam w tej ciemnej piwnicy, te banialuki piszesz,to co możesz wiedzieć,co mówią na mieście.Wiesz doskonale,że mam swoich czytelników i dla nich pisze.A twoi, mogą się śmiać 24h na okrągło.Aż przepukliny dostaną. Gardłujecie,psioczycie,robicie ptzytyki a i tak mnie czytacie.Mimo,że niektórych z was autuje tuż przy zadku po jednym zdaniu.Ja bym się obrażił i na blog nie pisał.Ale wy będziecie.Bo nie macie własnego zdania.Lubicie popyskowac i pod szyldem -anonimowy -dalej orać w kólko to samo.Opalach zrobił,Gryciuk nie zrobił.Jadkowska wstała,Kaska leżała.Żaden japy nie otworzy i nie napisze-Jolka numer z kasą wydumała i szybko z banku wyleciała.I to na długo.Dlatego, akurat waszą nie obiektywną połajankę, mam tam gdzie już pisałem i nie będę się powtarzać.Wrzućcie coś dla odmiany na Zbynia.Tak dla równowagi.Robaczki.Znów popiszemy.

    OdpowiedzUsuń