piątek, 24 lutego 2012

Co zaprząta głowę posrańcom z Obsrańca ?

Dzięki swojemu sympatykowi, dowiedziałem się, że te posrane mohelowo, mariolowo, wychodkowe gówno, podało u siebie, że Pomichowski wyżebrał od gminy, swoją 1750m działkę. Tak. Wyżebrał, bo zapłacił 73 000zł. A pan doktor Kukiełko, swoją 1900m razem z domem...kupił ? Tak kupił. Za 13 500zł. On za kilkanaście tysięcy, łącznie z domem kupił, a Pomichowski mniejszą, bez domu, za kilkadziesiąt tysięcy - wyżebrał. Miedzy innymi po to, by to ścierwo, dało nam spokojnie dożyć, trzeba iść na referendum. To są największe kurwy w historii miasta Ruciane Nida. Od jego powstania. Dlatego, biorąc pod uwagę to, z kim muszę polemizować, zdecydowałem się na ten wyjątkowo bulwersujący język. Po referendum wszystko wróci do normy. Uwierzcie mi dziś, by jutro nie żałować. Idźcie na referendum. Bo te plugastwo, przehandluje nawet wasze mieszkania, a powie, że tylko od Was na chwilę, je pożycza. Proszę czytelników, by zwolnili mnie z odpowiedzialności za styl jakiego dzisiaj użyłem. Bo znieść bredni, tych posrańców, normalny człowiek nie jest w stanie.
Z wyrazami szacunku Edmund A Pomichowski

17 komentarzy:

  1. No zdecydowanie iść musicie! Ale przy okazji: a gdzie przyszli kandydaci? Było o tym w trakcie wszystkich tych "sporów" z raz, może dwa, potem cisza. "Obsrywator" jedzie na storpedowanie referendum. Logiczne toto: geszefty najlepiej robi się w ciszy i przy rozpoznanym towarzychu. Opalach bardzo więc tu pasował. Dziewica po regeneracji z Wojnowa ma zdaje się jakąś niespodziankę w rękawie. A co na to wszystko autorzy pomysły referendum? Ani słowa. Ani piśnięcia. To oni w ogóle wiedzą co i po co zrobili? Czy też powstanie CZWARTA strona na tym terenie? A na niej ujawni się Anioł Zbawienia Rucianego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spryciarz z ciebie. Jesteś taki, ten tego a swe mądrości przemycasz. Ale niech tam. Powiedz tym swoim z obsrańca, że ze mną tu polemizowałeś, bo oni w tej chwili nadają, że teraz u Was, się produkuje. Choć tam mam założony knebel.A to, że się wam śnię po nocach to dobrze. Musicie się czegoś bać do cholerci. Skoro nas namawiasz, byśmy poszli na refe to pójdziemy. Ale Wam odradzamy. Siedźcie w domu, pierdźcie w stołki. To refe jest dla -pozdrawiam myślących. Jest taki tam u Was. Cały rok pozdrawia. Aha. Masz pozdrowionka od dziewicy z Wojnowa. Od wylniałej, byłej dyrektorki banku - też. Widzisz, jakie masz u mnie plery z samego rana.A ta czwarta strona z aniołem to ja. Już tylko ja, mogę tych zgniłków z posrańca powstrzymmać.Trzymaj się ciepło.

      Usuń
    2. Edmundzie, drogi Edmundzie: czyżbyś w dawnych latach miał coś wspólnego z cenzurą na Mysiej? Czemuś przyhaltował mój drugi komentarz? Nie był dla Cię obraźliwy. Puszczasz drobiazgi, by nie powiedzieć pierdołki. A gdy coś nazwane po imieniu to co? To szlaban?

      Usuń
    3. Jeżeli to twój tekst, o prywatnej osobie, co nazwałeś ją dziewicą po regeneracji z ....pobliskiej wsi, tak to nazwijmy, to wyleciałeś dlatego. A jeżeli pisałeś, że := idźcie na refe idźcie, bo my refe mamy w ... to też wyleciałeś. Nie wiem czego dotyczył tekst. Możesz mi przypomnieć, wtedy będziemy dyskutować. Bo nie wiem, o czym dokładnie była mowa.

      Usuń
    4. cd A-nim z 09:40 .Teraz wiem czym pachniesz. Dlatego chciałem więcej danych, o czym pisałeś. Czy to twej bańki nie dociera, że ja doskonale wiem z jakich składek opłacona była ta o czym piszesz ?Nie pomyślałeś. Czy ty, nie rozumiesz nadal, że ja mam twoje strachy i tego od moich troków w dupie ? Bo mnie niżej jak siedzę, już nikt nie zsadzi ? Że to, ja jego mogę przy trokach, w kooperatywie z kimś wyciąć,a nie on mnie ? Bo to ja mam mały, bo mały, ale jednak wpływ na opinie publiczną. Nie rozumiesz ? Czy ty nie rozumiesz, że Imperium Kubrackich mi wisi jak prostata u Marysi ? Nie rozumiesz. Bo ja z tego, czy oni mają Imperium czy nie, więcej pieniędzy mieć nie będę ? Nie rozumiesz. Tak można mnożyć. Nie widzisz, że to nie ja mogę stracić mnóstwo kasy, bo nie ja przy korycie stoję ? A zupełnie ktoś inny ? Nie widzisz. Przestań zatem, te epistoły na cztery kartki tworzyć, bo niczego nie zmienisz. Musisz wreszcie pojąć, rzecz podstawową. Ja zawsze będę wygrany, co by się nie wydarzyło. Już o tym wcześniej pisałem. Jednej z tych dwóch postaci, po tym głosowaniu nie będzie. Mnie to wystarcza.

      Usuń
  2. ten wyżej pasuje mi na szymonowy styl, chyba mohel podkopuje się tutaj, hehe, nawet już nickiem się nie podpisuje - tchórz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co tam, powiem: a co ty wiesz o stylach, Anonimku bywały?

      Usuń
    2. Widocznie coś kojarzy jak tak pisze. Kreciki.

      Usuń
    3. Masz rację. Ale się uczy.Kiedyś pluł zawsze w jedną stronę. Odpisałem mu,że u mnie jak się pluje, to w obie. Bo zawsze racje są dwie nie jedna. Nie usłuchał. Wtedy poszła wycinka przy samej dupie..O dziwo, zmądrzał. Teraz jest bardziej strawny. Niech pisze. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. a co z tą zamianą działki na Guziance nr 62/1?

    http://www.bip.ruciane-nida.pl/index.php?wiad=1991

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działka dotyczy nie terenu nadleśnictwa a Zarządu Gospodarki Wodnej któremu podlegają domy i tereny położone przy śluzach. Ma to nabyć Karol Lisowski, który już częścią tej nieruchomości zawiaduje. Z chwilą,jak przejmie to gmina. Inaczej pisząc, teren nie jest nadleśnictwa. To słowa Opalacha. O co tu chodzi, sprawdzę jeszcze w starostwie, ale po referendum. To co się dzieje teraz, jest ważniejsze. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Panie Edmundzie w pełni Pana popieram ..........
    Z całą moją rodziną z terenu gminy pójdziemy na referendum,rozwalic całe to towarzystwo!!!!!!!!!!!!!
    Dosc nic nie robienia ,intryg i zastraszania!!!!!!!
    Moja 30 osobowa rodzina na pewno przyczyni sie do tego,żeby w poniedziałek Opalach wyprowadził sie z Urzędu!!!!!!!!!
    Namawiam wszystkich ,żebyście poszli!!!!!!!!
    Gorszego Burmistrza nie może już być ,jakikolwiek by był.
    Ja osobiście mam swojego kandydata ,który będzie ponad podziałami i naprawde będzie myślal o dobru naszej gminy!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ludzi którzy ściągają członków rodziny na te referendum z całej Polski. Desperacja ludzka nie zna granic.Tak być powinno. tego nie da się na spokojnie komentować.

      Usuń
  6. Jadę do Nidy. Poźniej napiszę.Ale to nie tak jak podałeś. To nie są grunty nadleśnictwa a firny zwiazanej ogólnie ze szlakami wodnymi, sluzami itd.. Ale mówie, poxniej, bo jade po żarcie dla psa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Panie Edmundzie kochany.Pan to jest człowiek z jajami,których zabrakło doktorkowi........
    Niech Pan sie nie dziwi ,że Opalachowcy ruszyli ,poczuli ,że grunt im się pod nogami wali.Oj boją się,boją się!!!!!!!!!!!W Ukcie podobno strazakow zatrudnili do roznoszenia ulotek,a w Osiniaku dzieci za cukierki........
    Czas sie pozbyć włodarzy,pokazać im gdzie ich miejsce.Niech nasz szanowny Ja Burmistrz poczuje smak bezrobocia i niech jego nastepca potraktuje go jak on teraz innych.moze dopiero wtedy poczuje jak to boli...................
    Szanowni Panstwo idziemy na referendum i zakreslamy "TAK",na pewno będzie lepiej nam się żylo w naszej "małej" ojczyżnie!!!!!!!Ja z moją całą rodziną idziemy!!!!!!!!!
    Panie Mundku bądz sobą i nie zmieniaj się!!!Takich ludzi nam potrzeba!!!!!Pozdrawiam.Trzymaj się!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie przestańcie mnie łechtać, bo się wzruszę..Ten miód co prawda, jest mi potrzebny, na me skołatane serce, bo przez tych wycierusów - obesrańców, trochę moja pykawka ucierpiała. Pisze trochę, bo te brednie słyszę z drugich ust, nieco krojone. Ale co tam. Te baranie flaki sobie a ja sobie.Mam ich gdzieś. Pozdrawiam

      Usuń