czwartek, 2 lutego 2012

Pomichowski na burmistrza

W związku z brakiem oficjalnego kandydata na burmistrza zgłaszam się do dyspozycji mieszkańców Rucianego Nidy, jako ewentualny amator do koryta po Panu Zbigniewie Opalachu. Nie chce nic za darmo, dlatego jak wygram wybory to:

1 wszystkim mieszkańcom załatwię mieszkania a rodzinom wielodzietnym - po dwa.

2 dam pracę większej połowie, bo zbyt dużo mam na głowie i wszystkim nie zdążę

3 nie przyjmę do roboty na 20 lat carycy Katarzyny

4 służba zdrowia nie drużba i będzie robić zastrzyki cała dobę na okrągło. W święta też.

5 długi gminne będę spłacał sam. Ze swojej renty, dopóki żyć będę. Ale czasu może nie starczyć...384 lata, to trochę długo.

6 opłaty za ścieki, ciepłą i zimną wodę nie będą podnoszone, chyba że, wodę odetną, ale to siła wyższa i nie moja wina.

7 na rzecznika nie wezmę sromotnika

8 użerać się z petentami urzędu będę osobiście. Bez pomocy Zdziśka, bo jestem mocny w gadce.

9 wypłaty nie będziecie musieli mi płacić, będę płacił sobie sam, w zależności od potrzeb.

10 zapewniam Was wszystkich,że dużo lepiej nie będzie, ale śmiechu od jasnej cholery

Tylko z Pomichowskim możecie się obłowić. Tylko w nim Wasza nadzieja.

A co najważniejsze. Siara nic ode mnie nie dostanie. Nawet ziemi w doniczce. Głosuj na sprawdzonego Pomichowskiego. On może coś zachachmęci, ale Tobie pozwoli też coś ukręcić.

BYLY CZASY EDWARDA CUKIERKA - WRACAJA CZASY EDMUNDA WAFELKA.Tak mi dopomóż Janie.

91 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może tak bez osobistych wycieczek, co?
    Zostaw rodzinę w spokoju, a jak tak bardzo Ciebie to interesuje to zobacz co robi Twoja żona jak Ty jesteś w pracy?!

    Kandydat jak każdy inny! Wolę takiego niż Opalacha i Stecka (-kiego,-ki, -ka,-kę...czy jak tam to jest), przynajmniej jak nie może być dobrze to niech jest śmiesznie. Jak na razie to w naszej gminie jest troszkę żałośnie, a zawdzięczamy to burmistrzowi, wickowi i konkubinie... i to jest skrócona lista winnych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Panu. Już mi obrzydło tego debila wycinać. Ciągle ta żona i moje dzieci. Dlatego równam go przy samej dupie.Jakie mam wyjście?

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. A co pan Mundek rywalizuje z Łukaszenką-to ostatnia plotka jaką usłyszałem, na pewno masz pan większe szanse.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję. A co ja gorszy? Przyłącz się do mnie, razem wyrabujemy więcej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio startowali razem w wyborach o mandat rady powiatu w 2006roku Muniek urabował aż 32 głosy, Łukaszenka-197 Oszałamiające wyniki. Oczywiście do wora i popłynęli plum, plum a skompromitowani więcej nie wystąpili w zawodach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wiem,ze Muniek ci solą w oku. Ty byś wolał, żebym dostał - trzy.Wtedy by było o czym Muńkowi dowalać. A tu, niestety. Ani jednego spotkania wyborczego, żadnej agitacji i 32. Wycieli ci numer te cholery. Gdyby nie to, byś powiedział,że rodzina głosowała,a tu bryndza. Ale się nie martw. W tych wyborach wystartuję. Będziesz miał o czym smalić..

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kopułka, dekielek. Od - 32 głosy. Plum,plum.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaczęto tu uprawiać kampanie na rzecz jedynego słusznego. W dodatku, w trzech odsłonach. Tyle pisania, ale niestety, plum, plum. Słyszałem, że na Obsrajtuchu, mają wolne miejsca. Łykną tą Państwa poezję bez problemów. Tam zlecenia na Opalacha, biorą w każdej długości. Nawet na cztery kartki maszynopisu. Przejdźcie zatem tam, panowie i panie i sobie popuśccie. Skoro eap be, to nie trzeba do niego ładować się z buciorami. Znowu nie mam racji??

    OdpowiedzUsuń
  14. Lepiej późno niż wcale.Oto w Rucianem na trzy tygodnie przed referendum pojawił sie pierwszy kandydat na stanowisko burmistrza. I nic to, że jest to dowcip.Ale ten dowcip uzmysławia czytającym , że referendum , choć postanowione to jest jedynym co grupa referendalna planuje. Dalej brak im pomysłu.Ale to może być, zrozumiałe główna sprawczyni chora i na bezrobotnym.Panie Edmundzie. Zyczę Panu aby Pana humor nie opuszczał.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie chcem ale muszem. Mieszkańcy nie mogą się doprosić nazwisk - tych nowych zbawicieli miasta - ktoś zatem, te bezkrólewie podsumować musi. Już tylko ja, robaczek, Wam zostałem. We mnie Wasza nadzieja.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nowi zbawiciele? tak jak opa lach i stecka będą obiecywać, że przeniosą góry, a wyjdą z tego wióry. My mieszkańcy po raz kolejny damy się nabrać na obietnice bez pokrycia, na puste słowa. Czy zatem należy iść na referendum? W moim odczuciu tak bo jak tak dalej pójdzie to nasza gmina pójdzie z torbami! Ale pytanie kogo wybrać by nie wdepnąć w nowe " gówno"

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiem raz jeszcze. Gdybym miał stanąć przed wyborem Piotrusia, Anusika, Stawrzusia, Dynię czy Dziką Świnię, to wybieram tą ostatnią. Ta, jak się nażre, to od koryta odchodzi i da pożreć pozostałym. Tamci nie. Oni dopuszczą tylko swoich. Wynika z tego, że po raz kolejny jaśnie państwu musiałbym się w pas kłaniać. Nie doczekanie. Dosyć.

    OdpowiedzUsuń
  18. o czym my tu wogle gadamy? wypierdolić ich i cześć!!!!! każdy będzie lepszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. Swięte słowa. Bardziej niewydolnego i rozrzutnego układu jak obecny,nigdy w historii miasta nie było.Zawsze mówiłem, że ja niewiele wymagam. Niechby położyli sto metrów chodnika czy dokończyli cokolwiek zaczętego. Nic.Kompletnie nic.Tylko wojenka podjazdowa i przez cały rok Gryciuk to, Gryciuk tamto. W d..nie lezie.

      Usuń
  19. to samo napisałem na blogu,,obserwator'' ale mimo że jestem tam zalogowany jestem zablokowany a więc Panie Mundku wkleje to u Pana.

    Andrzej Zawalich



    czy ty wiesz kobieto co piszesz?,sądami mnie straszysz?tak ,to ja odczytuje liczniki a agitacja?słabego masz informatora, w pracy zajmuję się pracą a nie plotkami jak ty i proszę zostaw moją rodzinę w spokoju,żona by nie musiała dorabiać siedząc w komisji jakbyś jej oddała dług.pewnie to się nie ukaże bo zostałem zablokowany

    OdpowiedzUsuń
  20. P. Andrzeju, a bylo tak fajnie, wspolne spacery po chaszczach i praca dla Grzegorza w redakcji, a tu mazs Ci babno placek. Ja juz kiedys pisalem, ze sie na NAczelnej poznacie. Wyszlo na moje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Panie Mundku, trzymaj pan poziom, tak bardzo pana rajcuje wypowiedz anonima z godziny 6:11 że nawet pan ja pochwala?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Facet całość zagadnienia zsumował wg. moich kryteriów. Gwałciciel to gwałciciel a nie sprawca czynu nierządnego. Przez te układanki, aby nie zaszkodzić zboczeńcowi, mamy dziś ten cały cyrk, w którym skazują za gwałt na 10 miesięcy. Dobrze, że są tacy ludzie

      Usuń
  22. Skąd taki atak panie Mundku na naszych kochanych włodarzy? Niech Pan weźmie do ręki biuletyn informacyjny JA BURMISTRZ przepraszam RUCIANE - NIDA a zobaczy Pan że nasza gmina jest kraina miodem i mlekiem płynąca. Z jednym w tej gazecie muszę się z Panem zgodzić, że jedynym winnym za wszystkie dobro jakie mogłoby się zdarzyć jest Gryciuk ale są narty w Wygrynach, są rozmowy o kotłowni na biomasę ale ale jest następny niewdzięczny Siwik właściciel kotłowni na Kwiatowej który jej nie chce. Brak co prawda ile będzie wynosiła podwyżka za ciepło od stycznia tego roku i jak bardzo zadłużony jest kolejny zakład PEC ale czy to jest ważne? Jest świetny artykuł znachora który potępia nieuczciwość radnej Grzędy i Vogla i ich bezczelność ze ośmielili się odzywać. Nawet mamy standardy utrzymania dróg. Drogi mieszkańcu nie dzwoń, nie proś są standardy są i nie ma potrzeby odśnieżania twojej drogi! Jest orkiestra i podsumowanie minionego roku ale ale jeśli sądzi ktokolwiek że cokolwiek przeczyta to się myli. Podobno to jest skrót ale pisany tak drobną czcionką że trzeba wziąć lupę by cokolwiek przeczytać. Ale o to naszemu JA BURMISTRZ CHODZIŁO! Proponuję byśmy tak głupio nie dywagowali na tym forum i wzięli się do czytania jedynie słusznego, jedynie sprawiedliwego,uczciwego i obiektywnego JA BURMISTRZ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Boże. A jeszcze do niedawna, Gminne ABC z jednym artykułem o Gryciuku, było okrzyczane tubą propagandową Gryciuka.Wiecie co, mordy czerwonej dostaję,jak widzę 20 zdjęć Opalacha i same sukcesy, których nigdy nie było. By było jasne. Nic bym nie mówił i pisał, żeby mną gęby nie wycierali.Ale nie. Sami tą gebelsowaką propagandę opanowali do perfekcji, ale mnie przywalali. To denerwuje. Ale już nie długo.

      Usuń
  23. Tomasz Ludwikowski3 lutego 2012 23:20

    Pewnie nie będę pierwszy,ale nic to.Ta samozwańcza niby "naczelna",bezczelna!,która w konia robi naiwnych ludków,też mnie naciągnęła.Mimo próśb o zwrot długu,napisała jedynie e-mail że to niby już przelała pieniążki na moje konto.Na jej nieszczęście wydrukowałem dane z niby przelewu i z tym poszedłem do sądu.Co się okaże? Zobaczymy.Wiem jedno,żaden taki przelew nigdy nie miał miejsca!A więc fałszerstwo!Ponieważ jest taka niby mądra nie potrafię sobie odmówić komentarza na tym blogu,a żeby prawdy nie wyznać o tej blogierce!Dla mnie jest to osóbka z rozdwojeniem jaźni, o czym pewnie większość już wie.
    Ale czemu jątrzy i sprawia że mieszkańcy są coraz mniej ufni wobec siebie?
    Niech każdy odpowie sobie sam!
    Z poważaniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie Tomku. Ja jestem za stary weteran w tej branzż, żeby ktokolwiek mnie urobił. Ja z nią gram zawsze w krótką piłkę. Jak coś na mój temat bąknie, to odpalam i na kilka tygodni mam spokój.Ale przyznać muszę,że zdarza to się, bardzo rzadko, i poprawne normy wobec siebie zachowujemy.Jak na razie.Pozdrawiam.

      Usuń
  24. Panie Edmundzie. Czy czytał Pan informację zamieszczoną na portalu grzybowskiej pod nazwą "Skąd się wzięła grupa inicjatorów referendum?"
    Myślę, że warto. Bo oto okazuje się, że Gryciuk nie jest kandydatem grupy na Burmistrza ponieważ: "Gdyby głównym filarem inicjatywy referendalnej w sprawie odwołania burmistrza Rucianego-Nidy był konflikt miedzy Opalachem a Gryciukiem, to sytuacja byłaby dla obydwu tych panów niezwykle korzystna. " Rozumiem, że inicjatorzy nie chcą aby obecny Burmistrz miał sytuację komfortową, ale co im zawinił Gryciuk, że nie chcą aby miał komfortową sytuację?
    Jest tam w tym oświadczeniu więcej podobnych dziwności.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie czytałem, bo to co tam napisane,wystarczy przeczytać w listopadzie i z dużą dozą prawdopodobieństwa przyjąc,że w podobnym stylu, będzie można poczytać w marcu. Tylko odwrotnie. Vide :kiedyś była niepoczytalna Ircia, ze swoim sesyjnym dezyderatem, a Zbysiaczek w porzo.Teraz Zbysiaczek be,a Ircia w porzo. Jutro wujek Zdzisiek dobry,a pojutrze niedobry, bo jedyne co umie robić, to fikołki. Różnej natury.I nic więcej. Tu akurat, wyjątkowo się z nią zgadzam. Skąd się wzięła ta grupa inicjatywna? Prosze Pana. Nawet dziewięciolatki na stołówce w podstawówce o tym mówili, a Pan nie wie??? Gdzieś Pan się uchował. Albo udaje, i tnie...Ona, żeby wyjść na swoje zrobi wszystko. Nawet numerki nie bardzo chwalebne, choć świadczące o jej wzmożonej witalności. Ale zobaczy Pan jakie będzie zdziwienie jak mimo tych zabiegów, nie załapie się do urzędu. Ludzie już zapowiedzieli,Że zrobią z tej okazji brazylijską fiestę. Lepszą jak ostatni Sylwester. No, ale okazja będzie niebywała. Sam się dołączę. A czemu odcięła kupon Gryciuka? Ona myśli, że jak go poświęci, to ludek zajmie się Gryciukiem,a ona hyc i znowu do koryta.Ale się mocno zdziwi. Legnie pokotem przed drzwiami urzędu. Tego, w którym przez lata ustawiała samorządowe klocki.Bo Gryciuk i tak zrobi swoje. I ona mu w tym nie przeszkodzi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również czytałem ten list na obserwatorze i w pełni się zgadzam z wypowiedzią anonimowego powyżej. Od siebie dodałbym, że potwierdza to prawdę, że Gryciuk nie był inicjatorem referendum. Dla mnie dziwne jest to że grupa referendalna gra rzekomym konfliktem między Gryciukiem i Opalachem jaki mają w tym cel? Obserwuję od roku poczynania Opalacha i to on za wszelką cenę próbuje uwikłać Gryciuka w swoje niepowodzenia. Teraz dołączyła do tego grupa. Wydaje mi się że Gryciuk jest niewygodny dla jednej i drugiej strony ponieważ może po udanym referendum ponownie zostać burmistrzem bo nie oszukujmy się ma największe szanse. Nie znam takiego drugiego kandydata i do tego takiego który pokazał co można zrobić, jak pozyskać środki z Unii jak wyprowadzić ponownie naszą gminę na prostą już raz to przerabiał. Dla niego najważniejsza jest gmina i mieszkańcy. Pytanie jest tylko takie czy wówczas dla tych którzy go dziś zdradzają, zdrajców nie będzie litości?

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu był ten co go wszędzie pełno i ma jedynie słuszną rację..Plują te śmiecie na tego Mundka a lezą do niego jak pszczoły do ula. Paszoł won...Plum,plum.

      Usuń
  28. może po to żeby uzmyslowic ci twoja pokretną sciezke rozumowania? zdazylem przeczytac to co napisal mohel ,zero tam wyzwisk, raczej trafna obserwacja ale grozna dla twoich fanow , ukazuje twoją hipokryzje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dociera do waszych mózgów, że ja akurat wasze opinie to chce i mogę? Nie dociera? Ja polemizowałem z wami na blogu Grzybowskiej kilka razy i to mi się tak przejadło, jak rycyna za Gomułki w drugiej klasie.. Mdli mnie i to wszystko. Jak widzisz, teraz nie wyciąłem. To zdążysz przeczytać. A jak użyjesz dwóch niepotrzebnych słów,jaki tamten, to też popłyniesz. Widzisz, jak zgoda buduje.

      Usuń
  29. Przyłączę się do tekstu wyżej. To miejsce niczym się różni od Obserwatora jeśli chodzi o poziom zadufania i hipokryzji. Hm? no może jest mniej "estetyczne", takie bardziej przaśne i prostackie. Myślę, że większość zagląda tu z ciekawości i takiej "zoologicznej" fascynacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyłączaj się do kogo chcesz. Myślisz,że większość zagląda tu z zoo fascynacji? To znaczy,że ciebie też. Dziwne. Bo tu z twojej rodziny, nikt nie pisał. Oni się produkują na skałach w Australii.Ciągnie cię do nich co?

      Usuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  32. Zostawiam cię aborygenie do 19:00.Niech zobaczą z kim mam do czynienia. Potem zsyłka do Australii. Szukać rodziny...

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz coś jeszcze, bo się rozpędziłem i parę razy, jeszcze bym pstryknął..oborowy ekonomisto

      Usuń
  34. heheh zaraz pojdziesz spac mundek, nie wnerwiaj bo jak sie stracisz do szpitla to sie wklei takie bzdury ze ho hop

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, zaraz idę spać. Ale pstryknę cię w nocy, kiedy wstaje zwilżyć usta, bo przez centralne i brak nawilżacza muszę wstawać do wodopoju. To przy okazji cie pyknę. To do tej pory możesz tu pogościć. Swoją drogą, dobrze byłoby, gdyby o twoich zamiarach poczytał ten facet niżej. Bo on się dziwi, że nie każdego toleruje i niektórych wycinam. Po tym przestanie.

      Usuń
  35. Panie Mundku jesli pana nie interesuja nasze opinie to czemu pan nei zablokuje mozliwośc wystawiania komentarzy na tym blogu? jest taka funkcja , badz pan szczery i napisz apan ze zyczy pan sobie tylkjo wlazidupow tutaj i pochlebców wtedy wszYwstko bedzie jasne ,,,rozumiemy sie?

    OdpowiedzUsuń
  36. Niech pan nie pisze nasza opinia, a moja opinia. Bo jak widzi, tu są tacy ,którzy piszą od początku i zachowują umiar. To dlatego powtarzam i powtarzać będę, że miejsce tu może mieć każdy, kto widzi problem z dwóch stron. Nie tylko z jednej. A niektórzy z was, chcieli by z tego bloga, zrobić billboard Opalacha. Na to nie pójdę. Tak jak Opalach na to, bym piał peany pochwalne na Gryciuka w jego urzędowym gniocie. Dlatego wolno z plackiem i z ocenami. Do walenia w LMG macie już blog o nazwie Obsrajtuch i niech tak zostanie.A jeżeli już. Czy ktokolwiek Wam zabrania otworzyć następny ? I pokazać wszystkim jacy jesteście obiektywni? Myślę, że nie. Na moim blogu i nazwisku żaden z obecnej ekipy ślizgał się nie będzie. Za długo na to nazwisko w gazetach pracowałem Bez względu na Wasze opinie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. klamie pan, pokaz pan fragment gdzie na tym "obstrajtuchu" mowia cos o gryciuku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie kłamie w takich sprawach. Nawet na jotę. Przeczytaj wszystkie posty w których mowa o mnie, o Jatkowskiej i w tym zderzeniu non-stop zobaczysz pisane plugastwa na Gryciuka. Otwórz ślepka i mi nie czadź. Bo znów się zacznie,że was obrażam i zachowuje się zbyt powierzchownie. Ostatnio napisali, że Gryciuk też nieuk, bo teraz się dokształca. Tak źle i tak niedobrze, pieprz. frajerstwo. To nie do ciebie. Pozdrawiam.

      Usuń
  38. Faktycznie masz pan nazwisko, 36 głosów w 2006 roku hahaha oto na ile wycenili pańskie nazwisko i to w całym powiecie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nic nie piszesz o Byczym Karku? Ten cztery razy podchodził w wyborach i zawsze dupa z tyłu. A tytułów przed nazwiskiem, ma więcej, jak książek w bibliotece.I to nie pomogło? Chyba się dowiedzieli, że Kruszel mu pisał. No trzymaj się podporo Byczego.

      Usuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  40. Poczytaj jeszcze raz, że ja pisałem o nazwisku w gazecie a nie w wyborach w 2006 roku. Ja nie miałem nawet 36 głosów a 32. Czy ten twój ciasny łeb, nie może pojąc tak prostej różnicy, że to coś zupełnie innego. I, że to mnie drukowała Rzeczpospolita ,właśnie z tekstem o Czyżyku a nie ciebie? Daj globusem raz w rynnę, co?

    OdpowiedzUsuń
  41. żebys ty wiedział kto mnie drukował to dopiero by ci szczena opadła jak kopara.
    Wielka mi tam Rzepa:))) kumpla tam mam i nie tylko tam, w GW tez i jak bym miał ochote to tez by wydrukowali:)))
    Widz Mundziu chiales zablysnac a wyszlo to co zawsze , dupa z tyłu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aleś mnie dołożył.Ale ty masz wejścia. Nie no. Gdzie tam ja do ciebie. Z takimi koneksjami to ty świat zawojujesz. Aż zacząłem się wstydzić. A kopara opadła mi w dół aż zatrzymała się na podłodze. Ty to jesteś figura.Masz te plery. Pozdrawiam.

      Usuń
  42. Mundi startuj na burmistrza dostaniesz mój głos będziesz miał 33 to postęp!

    OdpowiedzUsuń
  43. dzięki Maruś, ale choćbym miał 54 to i tak powiedzą ,że poszła tylko rodzina. Wiesz, jak te niektóre, sieczkobrzęki na mnie reagują. Wrzodów dostają. Tylko czekają, aby mi się noga podwinęła. Albo, żebym się gdzieś przekrętem obłowił. Wtedy z posterunku,prokuratury ,sądów bym nie wychodził. Ale ja to wiem.Wolę biedniej a spokojnie.Olał ich mój pies.Lotar. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  46. Niespotykanie głupi cham i cymbał. Nie chcę państwa denerwować. Popłynął. Plum,plum

    OdpowiedzUsuń
  47. Niech Pan nie przesadza, nie było to denerwujące. Po prostu kolejna wiadomość, która nie jest zgodna z Pańską jedyną prawdą prawdziwą. I podobnie jak na Obserwatorze jest plum plum, tam ban. Jest Pan klonem Grzybowskiej tylko bardziej "prostym" i przaśnym. Pozdrawiam i radzę poczytać swoje komentarze dokładnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przesadzam i nie pisze prawdy? Niebywałer. ja klonem Grzybowskiej? Dobre. Panie szanowny.Jak ja pisałem to ta pani chodziła do podstawówki i uczyła sie gramatyki. Widzi pan sam,że z Panem trudno współpracowac na kążdym polu. ba. Nawet z tym lesniczym podał pan farmazony, że ja płacę nadal jakieś przegrane sprawy, a to też nie prawda. Ja swoje sprawy zamknąłem w 2008 roku.Dlatego pan popłynął. Z kolei, ja wolę być znanym przaśnym, czytanym piszącym, jak cichociemnym bez nazwiska i dupolizem. Moja prawda, to nie prawda,ale pańska, to prawda czystej wody. Jedynie słuszna. Dlatego doszło między nami do zwarcia. Dla pana ten zzieleniały artysta to autorytet. A dla mnie kartoflak. To nas różni. Bo tyle, co ja o nim wiem, wystarczy żeby go uwalić. Jego wyżej zadka już w Warszawie mają. Przynosi im smród i problemy. Wiem, że z czasem mi się uda. Wszystko wylezie. I ten tytuł i domki i ta kuria. Wszystko. No, wystarczy. Może to wreszcie do Pana przemówi.I napisze raz uczciwie. Tylko, bez lizania zadka tamtemu, zielonemu felczerowi. Umowa stoi?

      Usuń
  48. Bo Pan Panie Mundku ma jedno wspólne z Panem Piotrem. Obaj Panowie macie przed nazwiskiem skrót "Dr" U Pana Piotra oznacza doktor, a u Pana zgoła coś przeciwnego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Pański Piotr, jaki by nie był, pisze raz jeszcze ,jaki by nie był, to mi wisi jak sukienka u Maryśi..Tak powiem. Bo, próba uświadomienia Pana o prawdzie obiektywnej, w sposób bardziej delikatny, nic nie dała. Wszyscy moi znajomi magistrowie, dwóch profesorów, czy pięciu doktorów zapracowało na swe tytuły samodzielnie. Na tym kończę z Panem dyskusję na ten temat.I dodaję, dla mnie, może Pan waszego byłego - Piotra traktorzystę - tytułować także magistrem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  50. Panie Mundku, ma Pan rację co do byczego karku, a ten anonimowy powyżej to pewnie pracownik dupolizak doktorka. Za chwilę zamelduje mu jak to działał na jego rzecz, pewnie premię dostanie. Co do reszty to rzeczywiście ja też słyszałem że mają dość byczego karku i w regionalnej i generalnej dyrekcji dlatego ratuje się, tak przykleił się do opalaszka by pokazać jak to wspaniale współdziała z samorządami. Między nami mówiąc jeden drugiego warty, jeden i drugi to aktorzy i kłamcy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać trudno mi zarzucić, że w tej sprawie tylko ja mam negatywne zdanie o nim. Wie pan ,ze ten tuman przegrał parę spraw sądowych założonych mu przez firmy pozysku drewna ? Jednej z Pisza, "Wszeborowi" musiał zapłacić 12 000zł tytułem nakazu sadowego? Ale ten jego przydupiec, o tym nawet nie wspomniał..Dlatego zrobiłem to ja. Najgorsze to,że ten wycina numery, a wyroki nakazowo płatnicze pokrywane są z pieniędzy nadleśnictwa. Nie z jego kieszeni. To jest kurestwo najwyższego stopnia. Ten zawini i nie płaci a płaci nadleśnictwo. Tak jest w całej Polsce.

      Usuń
  51. Zaciekawił mnie anonimowy który napisał że Pana blog Panie Mundku "To miejsce niczym się różni od Obserwatora jeśli chodzi o poziom zadufania i hipokryzji. Hm? no może jest mniej "estetyczne", takie bardziej przaśne i prostackie. Myślę, że większość zagląda tu z ciekawości i takiej "zoologicznej" fascynacji". Próbowałem wyobrazić sobie kim jest osoba piszącego i doszedłem do wniosku, że to jest prawdziwy hipokryta i zadufany w sobie człowiek, innych krytykuje, ocenia a sam kim jest? W miarę wykształcony, szukający potwierdzenia swojej wiedzy, narcyz dobrze Ze pan go wywalił

    OdpowiedzUsuń
  52. Ciekawe skąd wziąłeś powyższy tekst do skopiowania? Wcale by mnie nie zdziwiło gdyby to sam Administrator bawił się w komentowanie swoich tekstów i komentarzy innych.
    Z narcystycznym pozdrowieniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do kogo to pytanie, o tym kopiowaniu ? I to ,że chyba administrator sam do siebie pisze mi sam sobie odpisuje? To niby do mnie? Bo nie bardzo łapie tą sugestię? Ale gdybyś chciał mnie z tym połączyć ,to wzorem utartym przez lata, takim deklom, proponuje walnąć dwa razy globusem w rynnę. Może mózg zacznie ci znowu cykać. A jeżeli miałeś kogoś innego na myśli, to wyraźnie o tym napisz. Bo u mnie, tak robić sztuk się nie da, bo od razu to na ekranie monitora widać. To dlatego nie pisze i nie odpowiadam sam sobie. Dopiero wtedy, te kmiotki mieli by uciechę.

      Usuń
  53. Proste pytanie. Jak można skopiować tekst usunięty przez Administratora? Tekst, którego nie ma. Nie wierzę, że wielbiciel codziennie zapisuje na swoim komputerze wszystkie komentarze.
    A i jeśli Administrator nie jest pewien kogo dotyczy komentarz to niech się odczepi od mojego mózgu i jego pracy. I co to za teksty? - dekiel, globus? Pewnie o właśnie o takich było powiedziane, że są prostackie. Rozumiem też kto jest Narcyzem mówiącym o innych "kmiotki". Braaawo

    OdpowiedzUsuń
  54. Pan może nie wierzyc w nic. Nawet sobie. To pańskie, własne subiektywne, przekonanie. Pańska mentalność obrazuje podejście do poruszanych tu tematów. Jakis anonim popiera mnie w tym co zamieściłem na temat bohatera naszej wczorajszej i dzisiejszej publicystyki. Bohatera ,który dla nas jest nie do przełknięcia z opisnych wyżej powodów. Pana nie interesuje co my o nim wiemy i piszemy. Interesuje zupełnie co innego, całkowicie nie związanego z poruszanym przez nas tematem. To się nazywa działanie wybiórcze. Zajmuje Pan głos w sprawie nieistotnej, rozmywając temat dla nas istotny. Gdy my próbujemy go wrzucić ponownie by go ów skomentował ten zaczyna znowu od pytań co to jest dekel,globus czy kto jest narcyzem. Niech pan już nie miesza. Zajmie się ustosunkowaniem do głównych wątków a nie oceną tych, którzy te wątki podają. Wtedy będzie to przypominało konstruktywną dyskusję. Bo jak na razie, mielemy w kółko sieczkę. Sieczkę, na którą, i tak, nie ma zapotrzebowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ze bohaterem tej publicystyki jest kandydat na Burmistrza, niejaki Pomichowski??

      Usuń
    2. Bohaterem tej publicystyki, od dwóch dób, jest znany w środowisku facet, z tytułem składkowego doktora ,niejaki Byczy Kark. Składkowy, bo pisany przez trzech mądrzejszych od niego - obdarowanych campingami znajomych. Potem ten gromadny,ludzki wysiłek podpisał i tak sam stał się doktorem. Ale, albo Pan tego naprawdę tego nie, wie albo tnie głupa. A temat Pomichowskiego był przewalany 75 postów wcześniej. Pięć dni temu, we wtorek. To skąd u pana ten pomysł ?

      Usuń
  55. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nie wiem kogo określacie "byczy kark". Tekst przewodni dotyczył chyba innego tematu. Referendum - kandydata na burmistrza i lekkiego z tego prześmiewania. Mi, a sądzę że nie jestem w tym osamotniony nie podoba się traktowanie z góry oponentów w jakim by to nie było temacie. Nazywanie osób o innych poglądach, w tym i mnie kmiotkami. Obrażania i używania wulgaryzmów. Zmuszania mnie bym zmieniał stronę gdy córka zagląda przez ramię bo nie chcę by czytała wulgaryzmy, idiotyczne porównania i obraźliwe epitety. To chyba jest zrozumiałe?

      Usuń
    2. Jak pan nie wie, kto to Byczy Kark to duzo traci. To prostak czystej wody. Taki samorodek głupa, do którego, jak się wchodzi do biura i mówi dzień dobry, to ten, podparty na płaskich łokciach, z opuszczonym łbem - pyta - czego ?? Przez to, to ułożenie ciała powoduje, że ów ma dużą, zwalistą masę górnej części ciała i stąd nazwa Byczy Kark. A propo, tej córki i podglądania zza ramienia. A czy Pan nie zmienia strony, jak przegląda te piękne, laski w internecie? To wtedy, jak córka nadejdzie to co ów robi ? Nie zmienia strony? No tak. Nie zmienia. Bo tamto córką nie wstrząsnie. Pomichowskim może. Mój Boże ,człowieku...

      Usuń
    3. Dla uspokojenia Pańskiego sumienia zacytuję komentarz innej osoby. Może to jednak da Panu trochę do myślenia:

      Poswiecilam 1 min i spisalam wyrazenia pana EaP oto one cytuje:

      "przydupiec
      dupoliz
      lizacz zadka
      glupi cham cymbal
      sieczkobrzek
      daj globusem raz w rynne
      dupa z tylu
      oborowy ekonomisto
      paszol won
      wypierolic
      ten debil .........wystarczy

      czyz nie miala racji osoba krytykujaca tworczosc pana Eap??????

      Jezeli pan nie widzi roznicy miedzy krytycznym wyrazaniem opinni, a ublizaniu to gratuluje.

      Pozdrawiam

      Usuń
    4. Po raz kolejny. Nie interesuje mnie opinia, ani pani ani jakieś innej postaci.Wasza dwójka nie będzie mi sugerować, metody odparowywania ciosów. Bo w części, ci tu piszący, biją we mnie po omacku i na oślep, czterokrotnie bardziej wulgarnie. Ja im tylko w ich stylu odpowiadam. Po za tym. Skoro jest "pani taka obiektywna do bólu", czemu nie dodała, że eap sprowokowany, SPROWOKOWANY, chamskimi odzywkami, pisze takie kwiatki jakie podałam niżej. I wtedy wymienia te sławetne wyrażonka. Ale nie napisze. Woli dać czytelnikom asumpt do myślenia,że eap nawet nie prowokowany, daje sobie upust takim, brzydkim językiem. I dlatego, ja takie perfidnie wybiórcze, nie dopowiedziane podejście, mam daleko. A teraz, proszę wejść na ten drugi blog, obsrajtuch czy jakoś tak i przez minutę zobaczyć, jak to skurwysyństwo, wyraża się o Pomichowskim. Z używaniem jego nazwiska łącznie. Mimo, że Pomichowski jak wyzywa, to anonimy, a nie ludzi znanych z imienia i nazwiska. A to horrendalna różnica.A potem przyjść tu znowu i mnie przeprosić. I nie pisać, kolejnych głupot, że jak inni mnie dowalają, to mam siedzieć cicho, być taktowny. Łykać to wszystko, jak bocian żabę. A ja nie pozwolę, by jakikolwiek śmieć moim nazwiskiem wycierał sobie gębę. Bo ja jego nie wycieram. To teraz, wyjaśniliśmy sobie nasze punkty widzenia ostatecznie.Pozdrawiam.

      Usuń
  56. J też nie lubię jak byle dupek loczek, krysta, jolanda lub inna cholera z dworku zdzicho, dorcia czy dynia z wygryn a nawet sam JA BURMISTRZ traktuje mnie z góry. ci którzy chcą porozmawiać na blogu nie próbują oceniać innych ale trzymają się tematu a tematem jest kandydat na burmistrza. Sam byczy kark to oddzielna historia mowa tu o człowieku który tyle zła wyrządził ludziom nie tylko z lasu. Ale wracając do tematu rozważmy kto ma szansę po udanym referendum na objęcie funkcji burmistrza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedynym poważnym, jeżeli chodzi o człowieka,który może liczyć na elektorat powyżej 1000, jest Gryciuk. Z tych, o których się mówi dzisiaj. Bo mimo, ze oficjalnie LMG nie podaje kandydatury, mieszkańcom pod rozwagę, powinien wystartować, bo szkoda jego elektoratu. Bo moim zdaniem, referendziarze nie wystawia takiego jakiego chcą, bo jaki ma być - zdecyduje Ircia. Bo musi być pewna, że ten nowy kandydat nie będzie przeciwny, by znowu na 20 lat wróciła do urzędu.Pozdrawiam.

      Usuń
    2. A skąd takie szacunki? Elektorat powyżej 1000? Głosy oddawane w poprzednich wyborach to inna rzeczywistość i inne realia nie mające nic wspólnego z teraźniejszością. Powrót Gryciuka nic nie zmieni i w niczym nie pomoże Gminie. Burmistrzem powinien zostać sprawny menager. Bez powiązań i zobowiązań. Nie uwikłany w lokalne układy i bez jakichkolwiek podejrzeń. Tylko taka osoba może rozpocząć nowy rozdział w historii gminy i dać jej przysłowiowego "kopa" do przodu. Tylko taka osoba nie będzie marnotrawić swego i pracowników czasu na zarzuty wszelkiego rodzaju blogerów i komentatorów. A pracowników będzie wybierać na podstawie ich kompetencji i zaangażowania

      Usuń
  57. Jaki kuźba Gryciuk! Czyście oszaleli do końca? Ircia ma aż tyle siły? Ta nadęta baba z Wygryn nieusuwalna i niezastąpiona? Znów weterynarz rządzi? Więc podpowiem wam nazwisko mało znane, ale bardzo u nas zasłużone: Henryk Rodzim.

    OdpowiedzUsuń
  58. To porządne panisko. Lubi ludziom pomóć. Znam go osobiście. Dużo z nim przeszedłem. Razem jeździliśmy na ciągnące się długo rozprawy, miedzy nim a Lwem Rywinem.nawiasem mówiąc, wygrane przez Heńka. Jeżeli już go wspomniałeś,to zapytaj kiedyś go o Mundka. Zobaczysz jak mnie oceni.Oj, zdziwiła by się mocno, ta waląca we mnie, opalacho-steckowska sieczka.

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonim 03:36 Taki szacunek stąd, że przy każdym rozdaniu LMG miał zawsze ok. 2000 z zastosowanie propagandy wyborczej. Bez niej, nawet Agencje Sondażowe, przyjmują tego połowę, jako podstawę stałego elektoratu.Stąd to wyliczenie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Uśmiałem się z anonimowego powyżej który pisze że burmistrzem u nas powinien zostać sprawny manager, rozpocząć nowy rozdział i dać prawdziwego kopa gminie do przodu. Pamiętam Zenka Mysiorskirego który został po Krajeckim dyrektorem płyt i dał takiego kopa że zakład upadł. Obecna dwójka Opalach i Stecka dali takiego kopa naszej gminie, że po roku mieszkańcy chcą dać im kopa. Ten który po nich przyjdzie dostanie takiego kopa ale z tej przyczyny, że przez najbliższe dwa lata będzie po nich musiał wszystko naprawić. A co do Gryciuka. Gryciuk dał kopa gminie, pozyskał kupę szmalu z Unii zmienił naszą gminę nie do poznania i co? I mieszkańcy wybrali dwóch nieudaczników. O rozwoju anonimowy musimy zapomnieć, a tobie radzę spojrzeć realnie na to wszystko, zejść na ziemię bo krążysz w chmurach!

    OdpowiedzUsuń
  61. całe szczęście, że to dowcip, bo aż się przestraszyłam...

    OdpowiedzUsuń
  62. Bogdan . Karwowski na burmistrza ta osoba były dyrektor gimnazjum emerytowany nauczyciel moim zdaniem zrobiłby wreszcie porządek w tej gminie a na pewno opel i gość od fikołków poszli by w piz.. na baranią łąkę pozdrawiam p . Redaktora

    OdpowiedzUsuń