wtorek, 14 lutego 2012

Jednak Bycze Karczycho zapłaciło

Jak wynikało z uzyskanej od państwa informacji, ten zzieleniały uczony, z pisanym mu przez innych doktoratem, udał się w ubiegłym roku, na trzytygodniowe wczasy. Na południe Polski. Czym ? A czym on jeździ, jak nie służbowym, traktowanym jak prywatnym ? Kiedyś całe lata, tym jeepem, woził dzieci do szkoły. W Nidzie, do dziś go pamiętają. Ja też, jak śmigał mi pod oknami. Wtedy zrobiłem mu parę fotek. I wysłałem gdzie trzeba. Jak to zauważył, to zmienił godzinę przejazdu, a potem wcale, jeździł przez Dybówek. Darmozjad. Całe życie się tak ślizga. Już piętnaście lat, się temu przyglądam. Ale po tej aferze, wtedy na krótko odpuścił, bo zrobili mu koło pióra. Teraz ponownie, jeździ na codzienne zakupy i po gorzałę do Kłoska. Znowu gęby dostałem. Zadzwoniłem, do tej ichniej, wysokiej instancji i powiedziałem, że jak tych wyjazdówek, tego artysty nie przerwą, to pisze do prokuratury generalnej i sprawę załatwię w szybkich obcugach. Telefon odebrał rzecznik tego najważniejszego. Mówię co i jak, dając im termin przerwania tych wyjazdów na lewo, bo za te sztuki, ktoś pójdzie siedzieć. Wtedy gorąca linia telefoniczna zaczęła się gotować. Po trzech dniach, wasz koryciarz, a mój ulubieniec, z datą wsteczną zapłacił do kasy swej firmy ok.400zł. On myśli, że to koniec. Nakręcił dwa tysiące kilometrów a wpłacił 400. Niech sobie je wetknie. Wie gdzie. Trzy tygodnie tłuczenia samochodu - 400zł. Tak jak obiecałem - tak zrobiłem. Przyjdzie mu trochę dołożyć. A jak mu braknie, to u mnie na parkingu, leżą, stare kasztany. Może je zebrać i sprzedać. Zawsze to wszystko, go taniej wyniesie. Pozdrówka

15 komentarzy:

  1. czyli ta maskulińska jąkała dalej naciąga Państwo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co mowią pracownicy - tak. Ale niedługo. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Wszyscy są dobrzy! Tu mercedesy i passaty za gminne jeżdżą, obok jakiś jąkała terenówką się wozi, dalej sprzedają rybę na lewo. Każdy ciągnie ile może. UM PZW NM PKP i co jeszcze tam... I jak tu ma być dobrze?

    OdpowiedzUsuń
  3. Smutne to, ale wychwycone niesamowicie trafnie.To dlatego, co roku, mamy nowe ceny, np na opał. Bo gdyby te kur..y nie kradły, to nie byli byśmy, wstrząsani jego co roku nowymi cenami. Bo jak taki tępy jąkac weźmie z firmy kasę na benzynę i ją prywatnie wyjeździ, to nie starczy jej do innych pojazdów, naprawdę wykorzystywanych służbowo. Wtedy te kur..y robią podwyżkę drewna, żeby braki uzupełnić i znowu my za opał, więcej płacimy. I tak za każdym razem. Te gnoje ukradną, a my wyrównujemy. I tak wszędzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Panie Mundku kochany. Dobrze że Pan stoi na straży i wychwytuje te nieprawidłowości. Żeby jeszcze LMG wrócił. Wtedy by była szansa na poprawę naszego życia.

    pozdrawiam
    wierny czytelnik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam nic do stracenia. Nic. Kompletnie nic. Ja niżej jak siedzę, siedzieć nie będę.A temu skurwysyństwu, spokojnie żyć nie dam. Dopóki będę w stanie coś napisać. Nie będę wegetował za 600zł, w ciągłych pożyczkach, kiedy te śmiecie rabują w biały dzień. A jeszcze ci taki napisze, ze pan się nieładnie wyraża. Te gnoje kradną, bez opamiętania, a ja mam się o nich, ładnie wyrażać. Czyli,żebym pisał, że oni nie ukradli, oni tylko przywłaszczyli, państwową własność. Bo tak ładniej brzmi. Niedoczekanie.

      Usuń
  5. Panie Mundku kochany!!!!
    Jest Pan nieoceniony w tym co robi....
    Brawo za odwagę,niestety nie wielu na to stac!!!!Gratuluję!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od rządzących niewiele wymagam. Chcę być tylko uczciwie potraktowany. Nie może być tak,że facetowi, który miesięcznie zarabia 14 000zł, robią prezent, za 13 500, warty 300 000. I to wtedy, gdy ja, pod bokiem, mam 600zł renty, a spłacam ziemię, o połowę mniejszą i bez domu, za sumę 73 000. Nigdy. Nigdy. Nigdy tego nie za akceptuję. Ja mam spłacać całe życie a inny w jeden miesiąc ? Dlatego, że jest sprytnym graczem ? Tego nigdzie nie grają. Nawet w tak tolerancyjnym państwie,jak Ameryka.

      Usuń
  6. Tak trzymać Panie Mundku. Nie wolno pozwolić im na chwilę rozluźnienia. Tylko dzięki Panu w tej gminie można zaprowadzić porządek.
    Jestem z Panem!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja się przyłączę. Jesteśmy z Panem całą rodziną. Podziwiamy za bezstronność i rzetelność. Oby tak dalej Panie Edmundzie. Dobrze, że nie pozwala Pan tym kłamcom zamieszczać komentarzy

    OdpowiedzUsuń
  8. Wykazałem dobra wolę. Ale te ścierwa nie potrafiły tego docenić. Pisali co chcieli. Lecz to przekroczyło, wszelkie bariery uczciwej polemiki. Nie miałem wyjścia. To, że mną ryje wycierali, to jakoś znosiłem, nie pozostając im dłużny. Ale jak zaczęli mieszać w sprawę dzieci, byłą, moje życie prywatne, nie zdzierżyłem. Od tego czasu, lepiej się czuje, spadło mi ciśnienie, mam niebywały komfort psychiczny. Odciąłem się od idiotów. Zdarzy się jakiś co kilka dni, bo myśli, że wszystko po staremu. A tu niespodzianka. Nawet dziś, był z cymbał z nadleśnictwa proponując mi, bym coś o sobie przeczytał na feceboocu. Wtedy od razu, naciskam napis, ODRZUC KOMENTARZ i po kliencie. Nawet ślad nie zostaje. Tak więc, teraz jest całkiem znośnie. Nie uszanowali gnoje tego co mieli - to popłynęli. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozostanie przy władzy takich ludzi lub na ważnych stanowiskach oznaczać będzie społeczne przyzwolenie na przekręty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mamy okazje to naprawić. Ja próbuję i spróbuję. Bo wiem, że nieobecni nie maja racji.

    OdpowiedzUsuń