sobota, 18 lutego 2012

Prosimy o telefony albo posty

Zwracam się z prośbą do mieszkańców Słowiańskiej i okolic, by informowali mnie o odwiedzinach grasującego po ich domach, byłego tartacznego machera, specjalisty od wywożeniu złomu i desek, a obecnie agitującego na rzecz, nie brania udziału w referendum. Jak twierdzą, w telefonach do mnie mieszkańcy, ów bliżej, nie znany im osobnik, jest natrętny, mało rozgarnięty i agituje na rzecz pozostawienia obecnego układu politycznego gminy Ruciane Nida. Zachodzi podejrzenie, że robi to na czyjeś zlecenie. Oczywiście zachęcam Państwa, do zachowania odmiennego i pójścia 26 lutego do urn wyborczych. A tą barwną postać, po zidentyfikowaniu, kto zacz, i udokumentowaniu mu procederu jakim się zajmuje, oddamy w ręce piskiej prokuratury. Edmund A Pomichowski

25 komentarzy:

  1. niech agituje, ludzie i tak swoje wiedzą a za tartak prędzej czy później ... się nazbierało

    OdpowiedzUsuń
  2. Na tym blogu od obsrywania musieli spuścić wodę tym nowym wpisem, bo już od tego łajna bijącego z komentarzy aż sami się dławili :)
    Naczelny filozof kału przywołuje swoich obsrywaczy/komentatorów do porządku, przy okazji publikując - czyli kradnąc - nie swoje zdjęcie. Nerwy puszczają, bo wpis był niezaplanowany i tym samym jeszcze nie opłacony przez zleceniodawców z Al Wczasów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puściłem twój tekst mimo,że nie łapie o kogo, o co w nim chodzi.Jedynie końcówkę, to niby zleceniodawcy z Urzędu Miasta, czy tak ? Podaj trochę więcej faktów o czym tu mowa, bo naprawdę z tych oderwanych myśli trudno wyłapać jakikolwiek sens.O jakim zdjęciu mowa. Tu nie ma żadnych zdjęć. Są na obsrajtuchu. To o nich mowa ? Pozdrawiam.

      Usuń
    2. @zdjęcie
      na obsrywatorze, pod nowym wpisem opublikowali nie swoje zdjęcie

      ciekawe ile powisi?

      Usuń
    3. Pytałem swego znajomego adwokata. Grzybowska niech to zapisze na dysku i zrobi Loczkowi sprawę. Wygra w każdym sądzie, bo ten co te bzdury napisał, przyznaje w tekście, że to plotka. Tu plotka,tam plotka. Sędzia zada mu jedno pytanie. Czy w pana zakresie obowiązków jest pisanie i opracowywanie tekstów na plotach czy prawdzie? To wystarczy. On sam się przyznaje,że pisze na podstawie plot. On ma informacje sprawdzać, a nie plotkować.Ja bym od tego idioty wyrwał niezłą kasę. A ona jak chce. Tylko czy zdąży to nagrać? Ale to jej problem i tych głupków.

      Usuń
  3. Na razie chłopaki zajmują opinię publiczna na szybko skleconymi zawodami wędkarskimi. A wiadomo jak wędkowanie to i %%%. Na powrocie patrol policji powinien uczestników-kierowców przebadać alkomatem :)
    Na obsrywaczu pojawiły się komentarze domorosłych psycholożek i psycholożków, którzy na co dzień czerpią swoją wiedzę z "Pani Domu" lub "Przyjaciółki". Nieźli są, powinni dorabiać korespondencyjną psychoanalizą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mają przebicia te psycholożki. Są na przegranej pozycji już na starcie. Bo jak ich zapytają, gdzieś w towarzystwie, a gdzie panie publikują, to co napiszą ? Na Obsrajtuchu ? Wtedy gawiedź zacznie się śmiać i powie, takie psycho jaki blog. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. A jeden to już domorosłym ustawodawcą się stał. Geniusz stwierdził, że obraz pokazany publicznie staje się publiczny [?] - napisał na nowo pewnie ustawę o prawach autorskich tylko jeszcze nie zdążyli jej opublikować w Dz.U. :)
      Jeju, co za osobowości tam piszą?

      Usuń
    3. Takie osobowości, jaka nazwa tego bloga. A do niedawna mówili, że ja sam do siebie pisze. O Jezu. Już to w ... nie lazło. U siebie nie widzą, jak sobie nawzajem, jeden drugiemu, po palcu w zadek włażą. Przyznając sobie nawzajem jedyną rację. Jak to dobrze, że tych Mohelów, wychodków, tego - z pozdrawiam myślących, u mnie nie ma. Ulga niebywała.

      Usuń
    4. Pojawił się kolejny As, który mieni się socjologiem i psychologiem z tytułami i ruciańskimi korzeniami, który jako chyba jedyny na świecie(!) bez serii badań, testów, tylko na odległość rzuca wraz swoimi kolegami analnymi komentatorami śmiałą diagnozę.
      Nowatorstwo, jak Boga kocham! Nowatorstwo! Czas chyba do fachowych czasopism napisać, że gmina nasza rodzi takie talenty. Niech może zacznie leczyć ludzi korespondencyjnie - to chwyci, słowo daję. Sukces gwarantowany z korzyścią dla wszystkich mieszkańców, bo wtedy ci psycholożkowie przestaną ochoczo łypać na gminną kasę.

      Usuń
    5. To chorzy ludzie. W tej chwili odpisuje panu, a u nich, ze mną prowadzą polemikę. Ja jestem w Ciechanowie na giełdzie, a tam jakiś mohelowaty baran, pisze, że uciekłem z ich obesrańca, bo ów zadał mi tak trudne pytanie, o działkę Vogla, że nim tak wystraszyłem, że z ich obsrańca - zrejterowałem. Mimo,że wcześniej im odpisałem, że ich opuszczam, bo nie chcę czytać wspomnianego mohelowatego durnia. Nie po to, go u siebie wycinałem, by oglądać go znowu, na kolejnym obsranym forum. Mówię panu, to nie do opisania. Piszesz im, o ciepłym pieczywie a oni opowiadają, o długości lufy ruskiego kałasznikowa.. piszesz,że nie wolno oskarżać kogoś, na podstawie plot, bo za to można beknąć. Ci odpisują, że zdjęcie można, bo się ukazało w innej gazecie i oni zrobili tylko przedruk. Też bez zgody. To też karalne. Ale co tam. Ja o treści, a ci mi o zdjęciu. Kończę. Bo przy tych nieszczęśnikach, człowiek zatraca się, zaczyna mieć wątpliwości, w jakim świecie żyje. A ja chce być i żyć na rzeczywistym, a nie ich - wirtualnym. Pozdrawiam

      Usuń
    6. A czy nie jest najgorsze to, że ci którzy tam piszą są naszą elitą, inteligencją, spośród której wybierani są w oficjalnych konkursach kierownicy, dyrektorzy, prezesi etc.? Kwiat gminnej inteligencji wraz z żonami i konkubinami. Nie mam racji?

      Usuń
    7. Elita to ludzie o szerszych horyzontach a nie to kołtuństwo tam piszące. Elita nie wstydzi się nazwisk. Wręcz nimi epatuje. Przykład : BCC, SDP, AI,Fundacje, inne związki. Nazwiska tych ludzi przewijają się wszędzie. I na co dzień i od święta. A NASZE ZAKAMUFLOWANE TUMANKI ? Mienią się wyedukowaniem a piszą treści, zastrzeżone dla półtępów. Bo się ich wstydzą. Ale mimo wszystko je piszą. Dam przykład. Dlaczego ja, facet ich zdaniem, z dużo niższym ilorazem, podaje nazwisko, a to fajansiarstwo - nigdy. Zawsze A-N. Zawsze, mimo,że takie to mocno wyedukowane. Niech pokażą wreszcie, te swoje wyuzdane, schowane za anonimami pysie. Jak robią to, wszyscy ludzie z klasą mający coś do powiedzenia. Wtedy zasłużą na ogólny szacunek i prestiż w otoczeniu.A skoro atakują zza węgła, to nie mogą się dziwić, że od czasu do czasu, ktoś im te pysie przytrze. I nie co się obrażać. Ostatecznie ten z nazwiskiem, nie po to je podaje, by rozmawiać z duchem. Skoro przedstawiają się nieznajomym na ulicy, niech wykażą odwagę i przedstawią się tutaj. Albo, niech dadzą sobie spokój, z obrzucaniem błotem innych. Sumując, pana zdanie zawiera esencję, która chyba jednak, do tych zabunkrowanych rycerzy nie dotrze. Z czystej przekory. Musieli by przyznać nam rację. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Czy dlatego piszesz, człowieczku, ten tekst, bo to twój konkurent od parkingu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowieczku, czy masz po kolei w główce.Ja nie mam żadnych konkurencji, bo ja w centrum jestem od 22 lat. Skup się na tym, co ludzie piszą i jaki jest powód tego tekstu, a nie wynajdujesz cuda. Ja jak obskakiwałem parkingi to ten twój chodził do podstawówki.A może nie o tym mówimy. Podaj jego nazwisko, to ci odpowiem, czy o tym samym mówimy. Nie pomyślałeś, że temat wyskoczył teraz, bo ma związek z wyborami ? I dlaczego piszę teraz, choć mogłem trzy lata temu, jak ten parking powstawał.?
      Walnij raz w rynnę co ?

      Usuń
  5. Panie Edmundzie,
    jeszcze nie ma ciszy wyborczej.
    A może można agitować tylko w jedną stronę?
    Spodziewam się celnej, kulturalnej riposty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę rozszerzyć watek. Czy oczekuje pan/pani kulturalnej riposty ode mnie? I co ma oznaczać pytanie, o agitację w jedną stronę oraz od kogo, ma ona ma wyjść. A jeżeli już, to moja riposta może mieć miejsce, po wrzuceniu czegoś, co przypomina agitacje, czy też promocję danej osoby. Jak na razie, nic takiego do mnie nie doszło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty ,bamber pośmiechowski edgar Alfons, kup se nowe gumofilce, nie czekaj na sponsora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzuciłem, tego aktywistę z obsrajtucha, tak dla odmiany.Drugiego, wyautowałem dlatego,że zarzuca mi ,iż na ich obsrajtku nie podawałem nazwiska. Już im nie wystarcza ,że się wystawiam na swoim blogu. Chcieli by, abym z nazwiska podpisywał się wszędzie. Oczywiście oni, jak zawsze - nigdzie. Oni będą mi przysrywać jako anonimy, ja wiedzieć tego, kto mnie z gównem miesza, wiedzieć nie mogę. Czyli tu, nic się nie zmieniło. Pogięte mohawiątko puszcza sygnały dymne, że znowu nadeszło, tylko po innym nickem. I oczywiście, tylko ja, zmieniam nicki, bo te krety jak zwykle -nie. Ale i tak łatwo poznać. Cztery kartki maszynopisu i zawsze tylko ja mam garba. A do tego pośmiałowskoego z godz 02:20. Kupiłem gumofilce. Dwa rozmiary większe.Będą pasować na jak ulał na twój jajowaty łeb.. Czapkę zostaw w domu. Nie będzie ci potrzebna. To narazie, robale. Skoro robaczki było nie ładnie.

      Usuń
  8. Czy chodzi o czaplę? Nie rozumiem, pisze pan artykuł panie Edmundzie o macherze a później rozmawia z anonimowymi o obsraj tuchu?
    O tym maczo z tartaku słyszałem że obiecał chłopakom z rucian i okolic że jak wejdzie na radnego to po wyborach im wódkę postawi, da im parę złotych. obiecał im również że tartak ruszy i mają jak w banku że on ich pozatrudnia. Po wyborach ......jak Pan pisze, plum, plum. Niezłe co?
    Szkoda odezwałby się któryś z rucian i może by potwierdził, te Pana rewelacje.

    OdpowiedzUsuń
  9. To dlatego,ze niektórzy nauci wrzucają posty pod inne moje teksty początkowe. Wtedy muszę mu odpisać pod jego komentarzem i w ten sposób pierwszy wątek się rozpływa.Ale nastepnym razem, temu zaradzę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Toż to sam jaśnie pan Czaplicki,miękko się pod stópkami robi więc lata się i robi co pany każą!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niech robi co chce i patrzy końca.Jak sobie pościele, tak sie wyśpi.O następnych wyborach na radnego, niech zapomni.Ci, co im w tartaku robotę obiecywał,jak szedł na radnego, tak go wyślizgają,że się z mózgiem nie połapie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Panie Edmundzie kochany.Pan to jest człowiek z jajami,których zabrakło doktorkowi........
    Niech Pan sie nie dziwi ,że Opalachowcy ruszyli ,poczuli ,że grunt im się pod nogami wali.Oj boją się,boją się!!!!!!!!!!!W Ukcie podobno strazakow zatrudnili do roznoszenia ulotek,a w Osiniaku dzieci za cukierki........
    Czas sie pozbyć włodarzy,pokazać im gdzie ich miejsce.Niech nasz szanowny Ja Burmistrz poczuje smak bezrobocia i niech jego nastepca potraktuje go jak on teraz innych.moze dopiero wtedy poczuje jak to boli...................
    Szanowni Panstwo idziemy na referendum i zakreslamy "TAK",na pewno będzie lepiej nam się żylo w naszej "małej" ojczyżnie!!!!!!!Ja z moją całą rodziną idziemy!!!!!!!!!
    Panie Mundku bądz sobą i nie zmieniaj się!!!Takich ludzi nam potrzeba!!!!!Pozdrawiam.Trzymaj się!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  13. Prosze wrzucić ten tekst także na strone" Co zaprzata głowę posrańcom" Lepiej tam schodzi

    OdpowiedzUsuń