niedziela, 4 listopada 2012

Warto poczytać...

9 komentarzy:

  1. Bardzo dobry artykuł! Czytałem go już w „Polityce”, ale dobrze, że go Pan zamieścił, więcej osób będzie miało szanse dowiedzieć się, co tak naprawdę dzieje się w naszej gminie za kurtyną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widać, takie sztuki dają, nie tylko w naszej gminie. Wszędzie podobnie. Z małym wyjątkiem, na korzyść burmistrzów gmin ościennych. Nie rozpier...li budżetów swoich miast tak, jak te nasze bencwały. Ale poza tym wszystko to samo.

    OdpowiedzUsuń
  3. To co przeczytałem nadaje się do zgłoszenia do prokuratury ! ! Czy tak zostało zrobione?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę w tej sprawie rozmawiał z adwokatem. Dam mu materiał do przejrzenia. Co z tego wyniknie, napisze nieco później. Mam bowiem kilka niezakończonych spraw własnych. Związanych z roszczeniami wobec ZUS-u i PFRON-u, które zwlekają z wypłatą mi odszkodowania, za przebyty zawał. Lecz w miarę czasu, krok po kroku, będę dalej robił to - co robiłem. Tym bardziej,że ostatnia sprawa z Byczym Bydlakiem Aferzystą, mocno mnie podbudowała. Czuje się wyśmienicie. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Czyżyk jesteś już spakowany?
    Radomskie czeka!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że teraz coś konkretnego, się z tego skrystalizuje.
    Nawet te kurianci, chyba nie pomogą. To ci tak długo, przeciw jego wyje****niu stali. Choć nie tylko. A potem płaczą i lamentują, ze coraz mniej ludzi do kościoła chodzi. Jak pleban trzyma z aferzysta, to komu wreszcie mają zaufać ? Plebanowi czy Byczemu Bożkowi ? A może mataczowi Koszałowi ?

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja mam propozycję do wszystkich absolwentów technikum leśnego w Nidzie i absolwentów studiów leśnych. Sami popatrzcie 100% tych niebieskich ptaszków czyżykopodobnych w lesie pracuje. Składajcie i wy swoje aplikacje, CV, listy motywacyjne. Do ościennego nadleśnictwa do dyrekcji regionalnej lasów w Białymstoku, do naczelnej dyrekcji w Warszawie. Przecież tam wcale nie trzeba domków na Mazurach dawać, żeby być do roboty przyjętym. A fe, przecież to byłaby korupcja. Przecież tam przyjmują do pracy każdego kto się zgłosi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmują każdego, kto ma skierowanie od Chama Byczego. On nawet gdyby miał piętnastkę warchlaków w familii, to te koryciarskie ryje, dla wszystkich by miejsce znaleźli. Tak czy inaczej,znów koło dupy ma gorąco. Powiedziałem, nie spocznę dopóki tego lewego doktora stąd nie wypier***le. Obrzydł mi, jak mleczna siedem dni w tygodniu.

      Usuń
  7. Zapomnijcie że coś zrobią temu aferzyście z nadleśnictwa. Chronią go przecież macki senatora, dyrektorzy z lasów, biskupi i księża a i na uczelniach znajdą się jego pupile. Moim zdaniem dopóki nie nadepnie mocno politykom na odcisk to gówno mu zrobią. Może pisowscy notable przyjrzą się jego postępowaniu. Jednak lasy muszą mieć nadzór nad sobą, bo co niektórym nadleśniczym to odp.....a palma.

    OdpowiedzUsuń