poniedziałek, 9 stycznia 2012

Agenci w akcji

Kolejna grupa, tym razem czterech osób, zgłosiła do CBA, delegatura w Białymstoku zawiadomienie o podejrzeniu przestępstwa związanego z przewałą lekarzówki. Wysiłek tego organu ma się skupić na sprawdzeniu dziewiątki radnych , czy w głosowaniu w tej sprawie, nie występowały znamiona nacisku na głosujących, a jeżeli takie były, to od kogo wyszły. To mamy znowu wesoło. Pierwszego powinni przemaglować palacza. Bo kto pali po kotłem, musi się liczyć, że kiedyś spowoduje pożar...

20 komentarzy:

  1. Żygać się chce...

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację...Tą lekarzówką będą rzygać. Te posrane marionetki. Ty już zacznij.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poczekam, aż będziesz koło mnie przechodził.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałbym, ale nie zdążę, bo szybciej się tą pianą udławisz, zanim do ciebie dotrę. Na moich schorowanych nogach. A wiesz,że wy pieniacze tak macie. Haftujecie natychmiast. Wystarczy was wnerwić. Po co ci to było? Zrozum, że jesteś dla mnie za cienki. Znajdź inny portal. Bo po dyskusji ze mną, zawsze będziesz wku...ony. I zły potem na cały świat.

    OdpowiedzUsuń
  5. O, wręcz przeciwnie. Bawi mnie to po prostu. Możesz to nazwać rozrywką niskich lotów, proszę bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  6. O, to się cieszę. Trzeba było tak od razu. W wysokie loty będziemy się bawić po referendum. Kiedy wszystkim emocje opadną. Wtedy i ty swój lot zaczniesz od słowa-wymiotować a nie żygać. Aha. Rzygać to przez rz. Widzisz jak miło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam prowokację agentów w naszej gminie. Chłop tylko zdrowie stracił. Tak samo będzie i teraz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wieszm,akurat się w tej materii nie wypowiem, bo bym musiał napisać prawdę -co o tym sądzę. Ten ktoś stracił zdrowie, bo ten ktoś, wcale nie był świety. ma duzo z charakteru Zbynia. Z golasami nie trzymał.A nie poszedł siedzieć dlatego, że miał niezły zapas gotówki. Gotówki uzyskanej różnymi drogami.Szczególnie od Warszawki, której na czymś zależało. Oni nie mieli nigdy problemu. Natomiast jak szopkę pobudował mieszkaniec, to od razu dostawał pismo by to rozebrał ,bo to samowolka. Akurat ja w tej sprawie trochę doświadczyłem. Gdyby nic nie było, to sprawę nie przeciągano by 4 lata. Nie chce więcej o tym pisać. Właśnie dlatego ,że sam straciłem dużo zdrowia, by cokolwiek od tych carskich urzędników uzyskać. Oczywiście nie wszystkich. Bo wszędzie są chlubne wyjątki. Dla mnie takim była Binderowa. Ale o tym już pisałem.

    OdpowiedzUsuń
  9. No, bardzo miło. Chyba, że to 'żygać' jest cytatem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi nie chodziło, czy chłop był winien czy nie? Czy miał kasę czy nie? Chodzi mi bardziej o sprawność agentów w niektórych sprawach, która pozostawia wiele do życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tu masz rację. Jednak zauważ, że ciebie czy mnie nie wsadzają . I ty i ja śpimy spokojnie i nie boimy się, że nam z kopa drzwi wysadzą. Ale my nie igramy z ogniem.. Kto lubi ryzykować, musi się liczyć, że kiedyś przegnie. Tracąc przy tym zdrowie. To dlatego zawsze mówię, że należy łykać tyle,ile da się przełknąć. Bo nadmiarem można się udławić.

    OdpowiedzUsuń
  12. a tu co
    grzybek o referendum pisze a tu pusto,refleks szachistyna referendum idą ludzie i glosuja za lub przeciw , na obsrywaczu tylko przeciw... ale jaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz jaki porządny blog. Tu wszystko na spokojnie. Tam sobie skaczą do oczu, w tej chili piszą, że ja tam zabieram głos a ja tu jestem z Tobą. Tam by nadążyć za tymi sierściami to trzeba poruszać się rowerem wyścigowym..

      Usuń
  13. "Pierwszego powinni przemaglować palacza. Bo kto pali po kotłem, musi się liczyć, że kiedyś spowoduje pożar..."
    A to o kim mowa?
    Anonimowy od prowokacji.

    OdpowiedzUsuń
  14. To żadna tajemnica. Dyrektorze szkoły. On wszystko potrafi. I dzieci uczyć i w piecu palić. Za komuny kształcili tak, żeby na każdym stanowisku się sprawdził. A mówią, że każdy jak ma tego emgera przed nazwiskiem to musi być elokwentny. A ja znam nawet takiego z doktoratem. I też cymbał. Nie, nie. Nie chodzi o doktora medycyny. Bo tego co znam, to rzeczywiście niezły lekarz. Choć ma inne wady...Nie ma ludzi idealnych.

    OdpowiedzUsuń
  15. An-nim z 10,21. Jak widzisz mam więcej umiaru. Choć jestem po uniwerku w Jeżach pod Kolnem. Tak naprawdę, to Grzybek -dosłownie- o referendum nie pisze. Pisze o przewałach. A dopiero potem, pod tekstami, wkurwieni internauci żądają krwi. Co by nie mówić -mają rację. Chciałem z nią o tym pogadać, ale gdzieś się ostatnio schowała. Mówili, że za trzonek od łopaty. Tego jednego jej zazdroszczę. A te krany referendalne otworzę z początkiem lutego. Teraz, wszystko na spokojnie trawię.

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tego co mi wiadomo to były dyrektor nie ma emgera przed nazwiskiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To powinien kupić. Chyba, że chce od razu doktora. Znam pośrednika. Ma wejścia. Sam dał 8 000. Bierze 10% prowizji. Tak tam grzmot. Ale doktor.

      Usuń
  17. jak nie ma ,jak ma MaGazynieR czyli mgr od opału...;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. No, nareszcie trochę śmiechu na dobranoc. Dziękuje Wam obu.Nieźle się ubawiłem.Piszcie trochę więcej. Dziś odpisałem na 17 postów. Trochę szczypią mnie patrzałki.Idę poleżeć.

    OdpowiedzUsuń