środa, 18 stycznia 2012

Zaczął sie zjazd..

Od dwóch dni widzę wyraźną zwyżkę krecików Zbycha na swoim blogu. Wystarczyło napisać w tekście, że uważam, iż nie powinno przewijać się w lokalnej polityce nazwisko -Opalachy - a ci, jak bombowce strategiczne B52 - są. I od nowa Polska Ludowa. Kowalik to za grosze, działka dla nauczyciela w Ukcie, przy drodze na Mikołajki, za grosze, brat Gryciuka, mimo że wsadził 100 000, też za grosze, a Kukiełko za olbrzymie pieniądze. Mówię wam, nie wiadomo za co się łapać, jak te opalo-wrzuty się czyta. Wiecie co, policzyłem metry i cenę oraz stosunek wkładu pieniężnego przy obu tych transakcjach.. Wychodzi na to ,ze pan doktor jakby tak liczyć, to kupił schedę, w tym przypadku za ...1200zł. Olbrzymia fortuna. Prawie - Wygryny. A przeliczając to np.na roboty interwencyjne, ten od Gryciuka za wyłożoną kasę stworzyłby 10 etatów interwencyjnych na cały rok, a ten drugi - jeden. Dlatego gęby dostałem, bo tego Kędziorka prosiłem, by zajął stanowisko także w tej sprawie. A figę. Tak kręcił, tak motał, wił się jak piskorz i nie napisał. Wtedy się wkur...em i odpisałem mu ,że jak jeszcze raz znajdzie bata na Leszka Marka a nie znajdzie na Zbycha, to go po prostu,najnormalniej w świecie oleje. Bo to świństwo. A korzystając z okazji, moglibyście kreciki opisać, jak to wreszcie było z tym portem. Z tym brakiem protestu Zbycha, przy jego sprzedaży. Bo przy mojej protestował. Tam nie. Ale jedźmy dalej, mamy ciekawsze tematy. Potem odezwał się klient od Gryciuka i napisał, jak rzeczy się miały , bo był w tamtych latach radnym i sprawę pamięta. Wtedy ten nasz anonim, odkrył, ze to musi być jakiś nornik Od Leszka Marka. Poznał po tym, ze tamten napisał co innego jak on. Tu się zdenerwował i już zapowiedział, że tylko on może mieć rację, i że to w dalszej kotłowaninie o tych działkach, do mnie jeszcze opisze. Tylko po co ? Robaczku, po co? By zrobić bohatera z Opalacha a z Gruciuka jak zawsze be. Tak się nie da. Albo odpowiadasz także na moje pytania, albo do ..wora św Mikołaja i do rzeki. To moje ulubione powiedzonko. Fajne,prawda ? A w kanał, to możesz wpuszczać tych na Obserwatorze. U mnie piszą tylko zdrowi. Nie ci z papierami. Pozdrawiam swoich zagorzałych czytelników, jak też wysłanników, jedynie słusznej sprawy - od Zbycha. Trzymajcie się ciepło kreciki. Z ostatniej chwili. Nazwę kreciki od Zbycha, zastrzegłem w urzędzie patentowym. Proszę tego zwrotu nie używać bez mego wyraźnego zezwolenia

Eap.

17 komentarzy:

  1. robaczku, a ty robisz z Leszka bohatera a z Opalacha zawsze be. jeden wał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gryciuk bohaterem nie był i nie będzie. Ale twój Zbyniu, jest bohaterem na pewno. Niekoniecznie pozytywnym ale bohaterem. Tak jak Zbycha, w Polsce nikogo nie znają. Tu masz piątkę. Trafiłeś w sedno. A moje be na Opalacha jest na tej samej, wręcz identycznej zasadzie, jak twoje be na Gryciuka. Ty wolisz córkę a ja teściową. Widzisz jak zgoda buduje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Panie Edmundzie,
    najbardziej mnie w Pańskim artykule rozbawił cyt. "Z ostatniej chwili. Nazwę kreciki od Zbycha, zastrzegłem w urzędzie patentowym. Proszę tego zwrotu nie używać bez mego wyraźnego zezwolenia".
    Poza tym nic nowego. W kółko to samo. Opalach kontra Gryciuk. Zdaję sobie sprawę, że referendum dla obu stron konfliktu, to być albo nie być. Może Pan opisać np. na czym polegał konflikt Byłego z Nadleśniczym. Na tym też przez te lata dużo gmina straciła.
    Pozdrawiam myślących.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po raz kolejny przytyk do mnie, że piszę w kółko to samo. A po chwili, czy mógłbym opisać, o co chodziło w konflikcie Gryciuka z nadleśniczym. Nie. Nie mógłbym. Ale mogę napisać, na czym polega konflikt Opalacha, z prokuratorem, komornikiem, zwalnianymi z pracy, oraz radiem i telewizją. Oraz, ile straciliśmy w ciągu roku, w wyniku działań obecnego. Niby pan pisze, że jego opinia nie ma związku z obecną sytuacją kryzysową, ale zainteresowanemu referendum -Gryciukowi- do pieca dokłada. Nie szanowny Panie, te podpuchy mnie już nie kręcą. Proszę te rewelacje zapodać do tego urzędowego gniota. Oni, na takie treści, z utęsknieniem czekają. O Gryciuku wszystko łykną. Może pan nawet, łgać jak pies, a oni i tak puszczą. Ja nie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Panie Edmundzie,
    proszę się uspokoić. Szanuję to, że nie może Pan napisać o konflikcie Gryciuk-Nadleśniczy.
    I ma Pan racje, kilka razy Pana sprowokowałem, np. na temat palacza kotłowego.
    A ja pozdrawiam myślących.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pan wie doskonale, gdzie ja mam nadleśniczego. Od prawie dziesięciu lat. Ja mogę napisać o tym konflikcie G - N, tylko po co ? Ja już tyle pisałem o nadleśniczym ,że jak wspomniał pan o nim, to przypomniał mi się prokurator i CBA. Tak będzie zawsze. On daje nie gorsze sztuki jak Byniaczek. Może być i tak, że jak zostanie ponownie rozpatrzona sprawa śmierci chłopaka na Zamordejach, to jemu tez biedy nie braknie. Tu jeden wart drugiego. Ja też pozdrawiam myślących..o spacerku na referendum.

    OdpowiedzUsuń
  7. Panie Mundku pal licho działkę w Ukcie ale mam inny temat.Parę lat temu Leszek Marek wydzierżawił działkę pod amfiteatr dla Piotra Chojeckiego.W tym roku z końcem maja mija dzierżawa działkę najlepiej sprzedać. Umowa dzierżawy jest tak sporządzona że trzeba zwrócic poniesione koszty dla Piotra tych kosztów jet ponad 1mln400tyśzłotych.Taką kwotę trzeba w przypadku sprzedaży zwrócic dla Piotra.Czy tak postępuje prawdziwy gospodarz kto ma interes w tak sporządzonej umowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę pana. Pan ma informacji może dużo, ale nieścisłych. W umowie jest zapis, że o poniesionych kosztach decyduje biegły, po wycenie inwestycji na dzień kończącej się dzierżawy. Jak Pan znajdzie biegłego, który wyceni, urządzonych tam kilka rzędów siedlisk, z okrąglaków za 1,5 mln, to ja wrócę,do kąta, przeproszę Opalacha i każe go beatyfikować. Aha. Już pisałem. Dla równowagi miało być coś o Opalachu. Jak nie będzie, następny anonim do wycinki. Przecież lojalnie uprzedzałem. Wystarczy już Gryciuka, waszego chłopca do bicia. Ponad rok wycierania nim gęby, to o pół roku za dużo.Ile można ? Zmieniamy temat. Ten już nie lezie.

      Usuń
  8. Panie Mundku to jakis blef.Nikt o zdrowych zmyslach i na trzezwo nie wpósciłby gminy w taki kanał. Pan w to nie wierzy

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak znam życie to 1 mil. 400 tysiecy zostalo odprowadzonych podatkow do kasy Gminy. z racj tej dzierżawy. gmina na tym zarobiła krocie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nikomu nie wierzę do końca. Kieruję się zasadą tzw. zaufania ograniczonego.Jak pan widzi, temu od Chojeckiego odpisałem tak, jak sprawę przedstawiła - druga strona. Ba. Pójde dalej. Nie będzie już walenia tylko w Gryciuka. Bo jak coś przyjdzie, tylko o nim, to od razu plum,plum i do rzeki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś o opalachu...mhmm. Chyba sie to nie sprzeda. jak napisze o teczkach, pierogach to mało Jak napiszę o przelewach to usłyszę, że konkubina ze zbyniem maja śliczną córeczkę i tak nie wolno. Z ostatniej chwili dowiedziałem się o garniturach i koszulach jako o stroju służbowym Ja Burmistrz to usłyszę że tak trzeba. Nawet jak bym napisał, że dla genia już wydzierżawił część parku a zamierza za wszelką cenę sprzedać cały park dla siary to powiedzą że jestem od gryciuka i to nie opalach a gryciuk rozpoczął sprzedaż parku. Walmy w gryciuka bo zbynio jest okey prawda?

    OdpowiedzUsuń
  12. Krok w dobrym kierunku. Tylko nie leć po łepkach i wal po nazwiskach. Jak ja. Tak jak robisz przy waleniu w Gryciuka. Złap temat, np. z Chojeckim i przełożeniu mu spłaty 100 000 na dziesięć lat, kiedy w gminie nie ma kasy. A jak napiszesz, że on nie ma kasy, to będę się śmiał przez tydzień, a potem zapytam, to za co robił remont domu na Wiejskiej? Nie mieć - to mogę ja. Bo mam 620 zł renty i 4 pożyczki, z których jedna spłaca drugą. Wspomnij o wigilii, pierogach i pieniądzach za nie, wywalonych w błoto. O butach myśliwskich kupionych jako przemysłowe i tak rozliczonych. Miał zgodę, by kupić dla wszystkich przemysłowe za 40 zł. To czemu nie kupił sobie też za 40 a za 400 ? O tym jak ostatni kawałek gminnej ziemi, próbuje po raz kolejny sprzedać Siarze. Spróbuj sprawdzić, na kogo teraz figuruje mieszkani, w szkole w Wojnowie itd itd. Ale już jest lepiej. Lepiej jak było. Choć, przy końcu, chyba niechcący{?} znów ciutkę przemyciłeś o Gryciuku. O parku, mimo, że pisałem, że nie Gryciuk a Skulmowski. Bo on jako burmistrz miał wtedy najwięcej do powiedzenia. Gryciuk go zastępował. Ale widać wyraźnie, że tego Gryciuka nawet w snach widzisz. Nie,nie. Masz racje. Ja Opalacha też...tylko, ja mam za co, bo dotknęło mnie to osobiście. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie ale panie Mundku niech Pan zobaczy Gryciuk był za mieszkańcami w sprawie wiat z drewnem i plażą na Słowiańskiej przez co poniekąd przeciw Czyżykowi i co mu z tego wyszło? Ci sami mieszkańcy olali go i zagłosowali za opala chem gdy ten próbował ich załatwić zrzucając odpowiedzialność na wspólnoty za pobieraną wodę, byłyby wyższe ceny i też na Słowiańskiej? A teraz proszę opalach dogaduje się z Czyżykim mają z tego co wiem zrobić plaże dla mieszkańców, wspólnie trasy narciarskie, i mają być trasy na kłady z faryjem po lasach. Chojecki w tym roku nie mógł ale w przyszłym będzie robił koncerty za darmo i co?

    OdpowiedzUsuń
  14. Gryciuk był za mieszkańcami zawsze. A nie za Siarą, jak ten. Gryciuk przerżnął na Słowiańskiej dlatego, że nie miał tam nikogo, kto by po mieszkaniach chodził i agitował. Mnie nie musisz wierzyć. Spytaj na Słowiańskiej byle kogo, powyżej lat 18-nastu, ile razy w pana w domu była stara Opalachowa ? I czy prosiła o głosy na syna. Tylko mój Zbysiu, bo on wam wszystkim pomoże. Zapomniała dodać,że szczególnie Siarze. Tak samo było z Czaplem. Ten z kolei miał zatrudnić całą Słowiańską na tartaku.. Zatrudnił? A ludzie uwierzyli, że on tam ma wpływy. A on sam na wylocie. W lipcu popłynie. Oni oba dobre architekci. A to, że z Byczym Karkiem nie współpracował, to bardzo dobrze. Bo to kupa śmiecia i chachmęt. Nic na ten temat Pan nie wie. A na tą plażę, 4km stąd, to będzie Pan chodził sam. Bo mieszkańcy plażę mają pod domami, na Słowiańskiej, i zapowiedzieli, że tamtą mają w dupie.Mogli to plażę zrobić nie 4km stąd a pod Ketrzynem. Tam jest od nas tylko 58km i też można dojechać. Dlatego dziś, za tą plaże i próbę wykolegowania Słowiąńskiej popłynie. To jest demokracja. Ci co go wybrali, mogą równie dobrze, go teraz przewiezć. A kiedy u Chojeckiego zagrają cały sezon, za darmo, to wtedy przyznam ,że miał Pan rację. To na razie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno tutaj nie wchodziłem. podoba mi się pana tekst powyżej. Ja też uważam, że byczy kark to chamisko i przekręt. Ile on złego zrobił dla ludzi! I dlatego skumali się z łysą pałą - można by rzec swój do swego ciągnie...Gryciuk ma zasady. daleko mu do byczego karku i do siary, do tych dwóch przekrętów,jest po prostu w porząsiu gość. A ludzie dali się przekręcić wyfroterowanej glacy i teraz mają to co chcieli

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę kolejnego faceta z ...ami .Widzisz wszystko takim jakie jest i nie ubarwiasz. Bo niektórzy, całe zagadnienie z którym teraz się borykamy, widzą jak po litrze samogony. Jesteś realistą i uczciwym facetem. Tak trzymaj. Może bogaty przez to nie zostaniesz, bo nikt nie lubi prawdy w oczy. Ale będziesz mógł oceniać innych, bo na ciebie nigdy nie znajdą haków. A to się liczy najbardziej..Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń