niedziela, 22 stycznia 2012

Ona z telefonu ja z komentarza.

Wsadziłem kij w mrowisko i od razu sępy szukają sensacji. Z komentarza czytelnika dowiedziałem się, że na Obserwatorze, pani Grzybowska mi przys...Bo dostała informację telefoniczną, że Pomichowski napisał coś, czego nie powinien. A dostała informacje z telefonu, bo bloga mojego nie czyta. Tu kładę szczególny akcent - nie czyta. I na pewno, po ukazaniu się tekstu o Irence, nie ona pisała, że = panie Edmundzie, jest mi przykro, że temat Jatkowskiej stał się jednym z tematów Pana bloga =. Jak zwykle, nie ma adresata tego wpisu. Czy to mnie martwi? Absolutnie. Ja dopiero zacznę pisać od 1 lutego. Bo nie lubię, jak przysłowiowy wąż pierdzi. Nigdzie i nigdy nie pisałem, że Jatkowska startuje na burmistrza. Pisałem, że znowu chce się załapać do urzędu na 30 lat, ale jako sekretarz. Raz jeszcze - sekretarz. Za wpisy w obronie Jatkowskiej, jakie robiłem do niedawna, należy mi się uznanie i szacunek a nie publikowanie insynuacji. Dlatego nie życzę sobie, by pani Grzybowska, wkładała mi jakieś komunały w usta, bo zacznę wierzyć w to, co mówi o niej jej sąsiad, p,Tomasz Ludwikowski i jakiś inny, niby blog, pod nazwą OBSRAJTUCH. Jeżeli pani Grzybowskiej zależy, na tym referendum, i na naszych poprawnych stosunkach, to niech nie szuka we mnie wroga, bo na siłę go znajdzie. A wtedy będzie potrzebne, zbieranie nowych podpisów.
Eap

7 komentarzy:

  1. Mundi wybacz ale ty Grzybowskiej to do piet nie dorastasz z technika sterowania masami.
    Taki troche safandułą jestes skoro dopiero teraz zaskoczyłęs ze gryciul out. to było wiadome jzu przed rozpoczeciem zbiernai podpisów do referendum. chłopie was obydwy jzu nei ma , zero ,nul ty grasz w dupniaka a tu potrzeba brydzysty-szachisty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby gdzie mnie nie ma. Mnie nigdy nie było tam, gdzie być nie chciałem. Mnie nikt nie wykolegował,bo ja nigdzie nie startuje. Gdybym był rozpatrywany w tej układance,to mógłbyś tak pisać. Tu przykład, liczył bym na pasówkę do gminy, domu kultury, szkoły z etatem za 4000 czy 5000 zł to faktycznie, dostałbym bym gęby i czuł się oszukany.A tak, olał to. Ja z polityki zawsze miałem gówno nie pieniądze. Dlatego mi to powiewa. Dla mnie celem wiodącym jest wyautowanie Opalacha, z zupełnie z innych powodów, jak np. Jatkowskiej. Ona walczy o wielką kasę a ja o sprawiedliwe wyrównanie rachunków. Pojąłeś? Nie bardzo. Ale to nic. A śmieciom krwi napsuje. Ja nic nie mam do stracenia. Oni przeciwnie. Wielką kasę i opinię. Mnie w życiu, nikt nic nie dał i nie da. Bo nazywam rzeczy po imieniu. Tak będzie zawsze. Mnie po 60 - tce niewiele potrzeba. Dlatego gram w dupniaka. Zdziwisz się, jak zobaczysz, jak skończy większość szachistów. Pozdro. Z Grzybowską na czele.

    OdpowiedzUsuń
  3. Grzybowska,redaktorka od siedmiu boleści!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Panie Edmundzie. Wypada mi Panu pogratulować, że nie zaangarzował się Pan bardziej w referendum po stronie jaką reprezentuje jatkowaska. Piszę tak dlatego, bo dziś na stronie grzybowskiej jeszcze mocniej Pana ocenia-niesłusznie moim zdaniem. Ale wygląda na to, że już i ona i jatkowska czują się bardzo pewnie i nie zabiegają o Pana jako o sojusznika w sprawie odwołania opalacha. Nie będę przytaczał co dziś napisała grzybowska ale jest to moim zdaniem odkrycie jej cechy charakteru czyli patrzenia na otoczenie "z góry". No i przyszło mi do głowy, że nawet jeśli ze względu na czekającą ją sprawę za zatrzymanie przez policję nie zatrudnią jej jako rzecznika to będą publikować na jesj stronie i w papierowym wydaniu biuletyny gminne. Czy Pan myśli, że za darmo? Pozdrawiam Pana i życzę wytrawłości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fałszywy pochlebca z tego anonimowego. "dziś na stronie grzybowskiej jeszcze mocniej Pana ocenia-niesłusznie moim zdaniem". Też czytałem i mam wrażenie że loczek z urzędu lub ktoś z dworku próbuje włożyć kij w szprychy koła jakim jest referendum - słuszne zresztą. Bez względu na pozakulisowe zagrywki irci, lukaszenki, kaczmara i skarbnika trzeba pójść na referendum i wywalić to zło jakim jest JA BURMISTRZ i gówniany wuefista. to co zrobili i robią z ludźmi jest karygodne i zasługuje na potępienie. Ja już wybrałem, idę i zagłosuję za odwołaniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. a idz, zobaczysz połamiesz kończyny , ślisko będzie :))) hehehe po gipsie cie rozpoznamy:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ciebie,ześ opalaszek podobno po pryszczatej gębie. To prawda?

      Usuń