poniedziałek, 23 stycznia 2012

Ta znowu swoje.

Nie tak dawno, bo dwa dni temu, pisałem na blogu, że nie twierdziłem nigdy, że Jatkowska startuje na burmistrza. Jeszcze czego. Jak by jej było źle, być znowu sekretarzem i rozstawiać kolejne gminne klocki. Ale nie dotarło. Dlatego sądzę, że naczelna portalu pani Andzia ma rozdwojenie jaźni, to nie znaczy, że muszę mieć ja. Niedawno pisała, że Jatkowska swoim wystąpieniem na sesji, dotyczącym odczytania epopei rodzinnej, sama się pogrążyła. Teraz z kolei, w wystąpieniu do mnie, podpisuje się razem, z wtedy nieobliczalną Jatkowską i zarzuca mi, że podaję nie prawdę. Wzorem utartym przez lata, proponuje w związku z tym, by przypaliła raz globusem w rynnę, to może, coś zacznie w naszej dyskusji zazębiać. Bo jak na razie te panewy nie współgrają. A tak na koniec. Ja nie jestem nikomu nic winien, a już szczególnie - pieniędzy. Po za tym, mnie kamery w Biedronce nie nagrały, jak wynosiłem z niej jakiś ochłap, bo się tym brzydzę. Co najważniejsze, nie jeżdżę po pijanemu. To tak gwoli przyzwoitości podałem. Stąd pytanie. Czy oprócz tej wrzuty na mój temat, coś owe panie łączy ? Oprócz tego Obsrywatora, gdzie występują w nadmiarze. Bo skoro nie to i nie przyszłościowe koryto - to co? Choć, powiem skromnie, że zdarza się, że po mnie, na tym obsrajtku od czasu do czasu, też przejadą. Ale obie panie, w bytności na tym blogu, zdystansowały mnie dwudziestokrotnie. To tyle na razie. Aha. Szkoda, że nie podparły się kolejnym rozgrywającym, znanym w środowisku jako Łukaszenka. To by zobrazowało, o co naprawdę, tym barwnym postaciom, naprawdę chodzi.
Eap

53 komentarze:

  1. może pan miec problemy , niktore rzeczy trudno bedzie panu udowodnic, na miejscu Grzybowskiej bym panu tego nie odpuscil, zwlaszcza tej biedronki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty możesz mi udowadniasz razem z nią wiesz co? Ale nie napisze. Szanuje swoich blogerów. Ja tam byłem i pytałem tych ochroniarzy czy na tym filmie co dali policji do obejrzenia, to byłem może ja?.Zaczeli sie śmiać i powiedzieli że nie. To nie zawracaj mi gitary, okej? Pozdrówko. I mnie nie strasz, bo ja mam 60 lat i strachy mam w zadku.

      Usuń
  3. to dwie sprawy , miec nagranie i go nie udostępnic.
    co bedzie jak biedronka powie ze takiego nagranoa nie posiada?
    ja nie strasze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jesteś męczący.Dobra.Po obejrzeniu filmu spisano protokół, kto co. Ważne, że nie ja. A czy to dotyczy twojej protegowanej, to idź na policję i spytaj. Nic ci więcej nie powiem. Wiąże mnie dyskrecja w udzielonej informacji, bez względu na to, czy to Grabowska czy Kwiatkowska, czy stara Maciorowska.Koniec kropka.Finał. Przyszło mi z banku pisemko o pożyczce. Nie interesują mnie żadne sprawy Grzybowskiej. mimo, że niektórym zależy bym się w tym babrał.Jej podwórko jej klocki

      Usuń
  4. a te 60 lat to jakieś magiczne czy co bo parę razy to przytaczasz, a co chodzi o Biedronkę,to z grzybkiem jesteście siebie warci... tylko obsrywanie wszystkiego wkoło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się ma 60 lat, to się żyje dniem codziennym, aby jakoś do jutra. Człowiek nie zna w tych latach, ani dnia ani godziny. I takie farmazony, że jakby mi coś, ktoś, tegoś - to mam w dupie.Ja wiem jak pisać, by nie być ciąganym po sądach. Czy jesteśmy siebie warci? To zależy w czyich oczach. Ten z góry, jak widać, stawia mnie niżej od wspomnianej pani. Ma prawo. To wolny kraj.To na razie. Ten temat kończymy. Następna wrzuta o tym samym idzie, plum,plum.

      Usuń
    2. Do tego { z 08:34 } Dobrze ,że tak nas oceniasz. Pisz, dużo, bardzo dużo, tylko nazwiska i imienia nie przekręcaj. Dopóki ktoś o mnie pisze, to znaczy, że żyje. To najbardziej się liczy. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Juz się rozniosło z tą Biedronką, więc wypadało by, żeby grzybowska złożyła jakieś oświadczenie. A tu ani w sprawie jazdy ani w sprawie Biedronki oświadczenie nie było. No i kolejna sprawa. pan Edmund lojalnie pisze, że opalach postąpił wobec niego niewporządku i dlatego jest przeciw. To jasne i klarowne stanowisko. I nawet jak rozumiem i on i wiele osób myślało, że kandydatem na burmistrza będzie Gryciuk. I gdy okazało się, że niekoniecznie to ludzie zaczęłi pytać kto w takim razie jest kandydatem na burmistrza. I co? czy dowiedzieli się? grzybowska, która pisze o gs-ach, detektywach , budynkach NIE JEST POINFORMOWANA W TAK fundamentalnej sprawie. Ja w to nie wierzę i wolałbym, żeby jatkowska i grzybowska zdeklarowały kogo widzą na stanowisku burmistrza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Grzybowska nie wysunie żadnej kandydatury wiedzac dobrze ze byl by to poclaunek smierci dla tego kandydata, zreszto ona nie zna ludzi w miasteczku i ich powiazan towarzyskorodzinych,to jatkowska trzyam sznurki w reku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym kandydatem może być kobyła Staśka Czerwiniaka z Ukty. Ważne,że jak zarży,że tej intrygantki nie przyjmie znów na sekretarza, to pójdę na nią zagłosować. Albo nawet poprę Burą Sukę.Oczywiście,jak zajdzie potrzeba.Bo jeszcze może być różnie.Dosyć tego fotelowego kurewstwa i śmiechu na całą Polskę. Sama nie lepsza a Gryciuk niedobry. Szlag by to trafił.

      Usuń
  7. Wiecie co? Czy przypadkiem jatkowska nie liczy na to, że 27.02.12 wróci ze zwolnienia do urzędu i: "Gminny bałagan trwa. W Urzędzie Gminy urzęduje tylko sekretarz Irena Opalach. Przychodzi dopracy, pije herbatę, przegląda gazety. Żadnych decyzji nie podejmuje.

    Czwarty tydzień odreferendum premier wciąż nie powołał komisarza,..."
    Tak było w 1997 roku. Tutaj link do artykułu:http://archiwum.rp.pl/artykul/136196_Gmina_na_jalowym_biegu.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobieństwo takiego scenariusza jest całkiem możliwe. Myślę,ze nawet na 92%. Tu powinien zdecydowanie do akcji wkroczyć komisarz.

      Usuń
  8. Panie Mundku, no i po co było siedzieć cicho w temacie Grzybkowej przez te ostatnie miesiące? Żmije powinny być dokładnie opisane, żeby przypadkiem nie pomylić ich z padalcem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma pan rację. Niech pan coś napisze, np. w tym urzędowym biuletynie.Moimi palcami nikt gorących kartofli wyciągał nie będzie. Mieliśmy sobie na blogach coś do powiedzenia, więc powiedzieliśmy. Ja, tylko po to, by pan z tego miał uciechę, a w dalszej kolejności profity - udziału nie wezmę. Chyba że, otrzymam ciekawą propozycję.Cha.Skoro ona dostała, to może, ktoś i mnie doceni.Ale walnąłem, co? Jutro będzie o tym w całym mieście. Ale co tam. Niech ma naród igrzyska.

      Usuń
  9. Mundziu jak ciebie bardzo nie lubię i z chęcia zdeptał bym z błotem. To radzę Ci daj sobie na razie spokój z Opalachem i Gryciukiem i weź się za do Andzie i Jirenne! Tak po nie przyjacielsku ale życzliwie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze względu na to, że na cichociemnych, którzy mnie nie lubią, a proponują bym zajął się tym czy tamtym, reaguję uczuleniem, dlatego, twoje rady mam niżej pleców.Aha. Mieszkam na A.Wczasów 12A, przyjedź i mnie wdepnij, bo skoroś taki silny w mordzie, to chyba i szybki w nogach. Bo inaczej, mój Lotar, ci kuper przefasuje i będziesz bez skóry, wyglądał jak szympans. No to wszystko jasne.Bayooo.

      Usuń
    2. To mi wisi i powiewa, ja z tego nie mam chleba. Stara podpucho. A takich nieprzyjacół to ja cienkim ..

      Usuń
  10. Aj, ładnie tak psem straszyć?
    Pozdrawiam myślących.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Silnych w gębie trzeba. A, zmień tą końcówkę -pozdrawiam myślących -bo wiadomo,że się ma do czynienia z filozofem z portalu Grzybowskiej.Ten niby błyskotliwy zwrocik, też się tam przejadł.Dlatego, z tobą nikt specjalnie nie dyskutuje. Z kolei, nie będą się kierować twoją podpuchą, bo ty dla nich żaden autorytet. Zrobią co zechcą. A ja, to na pewno.Pozdro.

      Usuń
  11. Ale, się Pan myli.
    No cóż, ma Pan z tym zwrotem. Tutaj nie za bardzo pasuje, jak i na cyt. "portalu Grzybowskiej".
    W takim razie tylko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tu nawet jak byłoby szęść portali oprócz naszych to by pan pisał,to samo. ma Pan to we krwi.ALE gdybym piał peany pochwalne,na tego jedynie słusznego, to by Panu pasowało to nasze blogi byłyby cacy.I niech pan już nas nie prostuje. Albo przynajmniej mnie.To męczy. Ja przyznaję Panu rację w ciemno. Tylko niech Pan już nic nie komentuje. Trochę od tego odpocznie. A potem, od nowa polska ludowa, i zaczynamy od początku...

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    3. Ten wyżej dopiął celu.Cymbalista jaikich wielu.Ale nawojował. Plum,plum

      Usuń
  12. "Zjadło" mi się "rację".
    Tylko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak na marginesie czytam i czytam, raz się uśmiecham, czasem otwieram oczy ze zdumienia na treści zawarte na tym blogu które dotykają rzeczy o których niewiele wiedziałam. Jedno mnie intryguje: dlaczego w dalszym ciągu Pan twierdzi, że najlepszy jest były burmistrz Gryciuk. Czytając komentarze internautów u pana i w obserwatorze masa osób opluwa go i zarzuca niestworzone rzeczy, inni go bronią trochę mniej napastliwie jak tamci. Gdzie jest ta prawda? Nie miałam okazji obejrzeć tej płytki CD w której podobno podsumował swoją 4 - letnią kadencję a o której niektórzy piszą. Czy można ją ściągnąć z internetu?
    Skąd u Pana takie dobre zdanie o poprzedniku Opalacha, panu Gryciuku?







    gryciuku?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Odp.[Dla 09:02AM] Tak na marginesie, czytam i czytam i się uśmiecham. Takiego ataku na Opalacha, na Obserwatorze, jak żyję jeszcze nie widziałem, Tam 90%, to walenie w niego jak w starą tarczę. To już ja jestem bardziej tolerancyjny. Bo tam od rana do wieczora króluje tylko ZBYCH. Jedno mnie zastanawia. Pan nadal przy nim stoi i dzielnie go broni. Dlaczego? Skąd u Pana takie dobre zdanie o Opalachu ? Czy tak się do niego przyzwyczaił? Dobre odwrócenie pytania, nieprawdaż? A ja, dlatego bronię Gryciuka, bo widziałem ten film o gminie i jakich zmian w niej dokonał. W przeciwieństwie do Pana, który go na oczy nie widział. Tak sądzę. Bo gdyby widział, nie mógłby tych tak dyskredytować. Bo tam widać jak na dłoni, co zrobił i tego zapyskować się nie da. Tak na Obserwatorze, jak u mnie. Ale nic straconego. Jak go zdobędę, to Panu prześlę, nawet na fikcyjny adres Ważne, by go otrzymał. Jeszcze jedno. Proszę miarkować co Pan pisze. Gdzie ja mówiłem, że Gryciuk najlepszy? Mówiłem, że wolę tamtego jak obecnego. A to różnica. Najlepszego to kiedyś może doczekamy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja oglądała Polską Kronikę Filmową. Niezła szkoła robienia czegoś z niczego.

      Usuń
    2. To niech obejrzy jeszcze raz i potem mi opowie. Tak w skrócie, o czy było.

      Usuń
    3. Obejrzała i już mózi. Oddanie do łużytku trasy W-Z. W drugim materiale - mury wypły sie do góry i PKiN. Ło chodnikach nie wspomni.

      Usuń
    4. O tym wszystkim wspomniał PKWN w Lublinie. Plakat z informacją powiesili na linie. W Ukcie za starym młynem. Niedaleko przystanka. Tam gdzie chałupa Janka.

      Usuń
    5. A tego, to ja już nie czytała. Chiba, że chodzi o ten PKWN z Chełma. Cóś mi tam ojciec wspominali.
      A PKiN jak Boga kocham, naprawdę pobudowali. Nawet bez Polskiej Kroniki Filmowej ja w to uwierzyła, bom na własne łocy widziała. Windom na ostatnie piętrom wjechała i podziwiała naszo stolice. A dziwiła się, a dziwiła. No, ale kronika utwierdziła mnie w przekonaniu, że nie był to zwid pijacki jaki ani inna fantasmagoryja. Dobranoc.

      Usuń
  16. Gdzie ja mówiłem, że Gryciuk najlepszy? Mówiłem, że wolę tamtego jak obecnego. A to różnica. Najlepszego to kiedyś może doczekamy.Pozdrawiam..... kolejny który próbuje się od gryciuka odwrócić! gratuluję redaktorze, a to że w opalacha biją na obserwatorze to jedna wielka racja bo jest to gość który tyle złego zrobił że już dawno powinniśmy mu powiedzieć kończ waść wstydu oszczędź
    My to zrobimy 26 lutego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posłuchaj raz jeszcze, tylko nie pisz już głupot. We wszystkich komentarzach piszę ,że na dziś Gryciuk jest lepszy od Opalacha, bo jego robotę widać. Ja się nie odcinałem i nie odetnę od Gryciuka. To dlatego, od innych dostaje takie wyzwiska, że go bronię, że mózg staje. Przypomnij sobie, że najwięcej pisałem, że najwięcej zawdzięczam byłej Binderowej. Bo wszystko co pozytywne, zaczęło się w moim życiu od niej. Dlatego daj sobie siana i nie szukaj dziury w całym. Ja gdybym nie trzymał z Gryciukiem a z kim innym, miałbym dzisiaj niebo lepiej. Ale taki zawsze byłem i takim zostanę. A wy róbcie co chcecie. Na wybory tez pójdę, jak zajdzie potrzeba, ale wtedy, jak ten nowy kandydat, powie, że w gminie nie będzie, za jego rządów, żadnych Opalachów. Byłych i obecnych. Mocno przeżyłem tą zdradę Gryciuka. To tyle, w tej sprawie. A jak tobie nie psuje i uważasz, że mało zrobiłem w Leszka sprawie, to zrób więcej i nie gardłuj. Nie kiwnąłeś nawet palcem by mu w czymś pomóc, a ujadasz. Wytonuj trochę.

      Usuń
  17. Przecież Gryciuk też będzie mógł startować jak odwołają Opalacha. A kogo tym razem wybiorą mieszkańcy???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobre pytanie. Tylko należałoby o to pytać, nie mnie, bo mnie do referendziarzy, jest dużo dalej, jak wspomnianej Grzybowskiej. Odium, znacznej części roboty referendalnej, to ona wzięła na siebie.Nie Pomichowski. Niech zatem Państwu nie wciska kitu, że nic nie wie. Z kitem do szklarza a nie do mieszkańców, od których oczekuje się, pójścia na głosowanie. Nie dajcie się Państwo na te jej pokrętne uniki nabierać. Albo Wam podaje fakty, albo po prostu olejcie, całe to zamieszanie. Gdyby tu nie chodziło o wspólny cel, to ja - bym to zrobił, już w listopadzie ubiegłego roku. Ale, oni o tym dobrze wiedzą i grają znaczonymi kartami, na zdezorientowanym społeczeństwie. Czy Gryciuk powinien startować jeszcze raz ? Tak powinien. Bo ja tak sądzę. Czy zechce ? Po tych przewałach ? Nie wiem. Takiego samego stanowiska, oczekujcie Państwo od Grzybowskiej i pozostałych referendziarzy. Albo mówią prawdę, albo mokrym moczem ich referendum.

      Usuń
  18. grzybek zbanował podobno jacentego i ryfusa, bo wie że to mundek się podpisuje różnymi nazwami, ALE JAJA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzybek może banować mnie od rana do wieczora z sobotami wolnymi włącznie. Mundek tak w ogóle, to pisał pod 16 stoma anonimami w zależności od potrzeb. Jak wszyscy tutaj. Ale Grzybek miał jego namiary oficjalnie, więc jaka to rewelacja,że wiedział. To jest tak samo, jak dać komuś numer telefonu, a potem się dziwić, czemu do nas dzwoni. Jak komentarz EAPA był zbieżny z jej - to puszczała. Jak nie to kasowała. Grzybkowa do mnie też pisze. Ja z kolei, nawet tu, nie pisałem od tygodnia, zacząłem teraz, bo byłem w szpitalu przed wyjazdem do Warszawy, na cewnikowanie serca. Sprawa ostatnia. Niedługo o Opalachu i prawdzie rzeczywistej, będziecie czytać tylko u mnie. Dlaczego? Dlatego,że niektórzy się już zabezpieczają i negatywne teksty o byłym małż. Opalachów ściągają z witryn. Z różnych powodów. Tak więc, dajcie sobie odrobinkę sianka i spokojnie. Wcześniej pisałem, że zabiorę głos w sprawie tego panującego cyrku, na początku lutego i to zrobię. Wtedy też, nie będę widział potrzeby udzielania się gdziekolwiek, oprócz siebie. Na koniec. Zawsze jest tak że, jak mi podrzuci wątek - młody znawca mego komputera - to od czasu do czasu, zabieram głos w sprawie Grzybka i swojej na tzw. Obsrajtuchu. Też jako anonim i osłaniam ją własną klatą. Taki jestem. Ona mnie, ten tego, a ja - proszę. Nie mogę patrzeć,jak walą słabszego. Jak orają, tą drobną, upokarzaną, niewinną istotę.. Albo jej przyjaciółkę.. Wtedy mi ich żal. Bo o mnie, coś tam podobno też bąkną, w jakimś komentarzu, ale dezyderatów nie piszą. Zazdrość mnie zjada. Albo to ja gorszy ? To tymczasem.

      Usuń
  19. Gryciuk podobno ma 5 letni zakaz wykonywania funkcji państwowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty u cioci Staśki na chrzcinach napaskudziłeś w gacie.Ale to nie przeszkadza ich wytrząchnąć i założyć ponownie. Nawet bez prania.Pozdrawiam.

      Usuń
  20. podobno to gówno się zesrało! Jak nie wiesz to nie pisz!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiecie co Śmierdzi? Towarzystwo , cały dworek śmierdzi. Dla nich to nie dziwota, utytłani po szyję tym gównem dalej babrają się w tym gównie. Teraz chcą za wszelką cenę zniszczyć Gryciuka bo to jedyny kandydat który może zmobilizować mieszkańców do pójścia do referendum, dlatego trzeba go załatwić. Chodzą i rozsiewają plotki. Ja z kolei słyszałem, że CBA go zabrało, mój kumpel ze rozsiedl się z żoną. To wszystko to stek kłamstw dwa dni temu widziałem go w Nidzie po prostu Gryciuk robi za gwiazdę to prawdziwy celebryta. Kiedyś dynia z WYGRYN podpisała umowę z DETEKTYWEM, o tym pisała naczelna z OBSERWATORA. Jestem ciekaw do czego jeszcze się posuną. Nie przez przypadek ktoś tutaj napisał że sposób rządzenia naszych dzisiejszych przypomina faszystowską rzeszę. Roz....ą w pył naszą gminę kanalie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Rozszedl sie z zona, to fakt. To nie powinno miec wplywu na jego dalsza pozycje zawodowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostawiłem ciebie by innym pokazać, z jakimi debilami mam do czynienia. Jeżeli Gryciuk się rozszedł z żonaą to ty z rozumem. Choć nie, nie z rozumem, bo go nigdy nie miałeś. Z kiełbasą którą zamiast niego miałeś.

      Usuń
  23. Co tak wszyscy jadą po tym Gryciuku!Cały pic polega na tym ,że to nie on chce dojść do władzy w urzędzie,tylko była pani sekretarz i były skarbnik,a wy się tak uczepiliście tego faceta.Włączcie myślenie,a nie piszecie co wam ślina na język przyniesie,chyba że ktoś ma w tym cel?

    OdpowiedzUsuń
  24. A pewnie że ma chociażby anonimowy powyżej pisze że Gryciuk rozszedł się z żoną.Napisałeś "Rozszedł się z zona, to fakt". Dlaczego kłamiesz? Próbujesz jedna miarą mierzyć Gryciuka i opa lacha, to takie normalne prawda? To że opa lach rozszedł się z żona i zostawił rodzinę to że skacze z kwiatka na kwiatek, robi cuda z przelewami dla swojej korzyści czy sprzedaje za bezcen majątek gminy to wszystko jest normalnie więc i gryciuk pewnie tak robi prawda? Jesteś w błędzie a raczej piszesz po to by bronić swojego idola. Myślę że niczym się od niego nie różnisz. Jesteś takie samo badziewie jak twój pryncypał. Co do gryciuka to powinien dać ogłoszenie w kościele że nie złamał sakramentu małżeństwa. A tak w ogóle że nie jest trędowaty i gratuluje mieszkańcom wyboru opa lacha

    OdpowiedzUsuń
  25. To Pan nie wie, ze p. Jatkowska od 21.01.2012 juz nie pracuje jako sekretarz gminy? Wywiad zle dziala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wie Pan, że to dla mnie wiadomość lecząca moje skołatane serce ? Nie wiedziałem, byłem w szpitalu na robieniu testów wysiłkowych serca. W dniach 25 - 30 stycznia. Ale bardzo Panu dziękuję. Całe życie uważałem i nadal będę uważał, że nic tak nie uczy rozumu, jak płacenie pięknym za nadobne. To esencja prawdy. Kto mieczem wojuje....Pozdrawiam.

      Usuń
  26. Świetne teksty redaktorze, żałuję tylko że nie widzę wyrazu twarzy tych anonimowych którym odpisałeś, psiarzy którzy wypuszczeni ze smyczy mieli kąsać, gryźć, a pozostało im tylko ujadanie. Na domiar złego wróciłeś ze szpitala i dałeś im popalić. Jestem ciekaw co teraz napiszą o Gryciuku -nie rozwiódł się, nie ma 5 letniego zakazu wykonywania funkcji państwowych, nie był inicjatorem referendum. Pewnie teraz trwają gorączkowe poszukiwania w urzędzie by coś na niego znaleźć,.... Do prokuratury donieśliśmy, do RIO donieśliśmy, do NIK - u również. To niemożliwe byśmy na niego nie znaleźli jakiegoś haka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypiłeś, czy masz gorączkę?

      Usuń
    2. Do kogo pytanie? Z nas, na blogu, jeżeli już ktoś ma tą gorączkę - to ty. Jaki związek, ma to pytanie z treścią zamieszczoną wyżej? Nie psuje ci, to napisz, że ów nie pisze prawdy bo..to i tamto...A nie, jak Napoleon w piżamie, ni z gruchy ni z pietruchy walisz głupie pytanie. Pozdrówko.

      Usuń