poniedziałek, 2 stycznia 2012

Jaka prawda?

Tu i ówdzie pojawiają się opinie, że uchwałę w sprawie prezentu dla właściciela lekarzówki można zaskarżyć i uchwała będzie unieważniona, bo w swej sprawie głosował sam Kukiełko.W związku z tym, po konsultacji z jednym z bardziej znanych w Polsce prawników, dowiedziałem się, że :
zaskarżyć do wojewody można , bo to pokaże pikanterię tego manewru i wywoła ogólne politowanie. Decyzja wojewody jednak będzie korzystna dla tych, co ten numer wywinęli. Bo wszystko zostało tak skonstruowane, że nie ma do czego się przyczepić. Czy to znaczy, że takiej uchwały wcale nie dałoby się unieważnić? Nie, skąd. Dało by się, gdyby przy 15 -sto osobowej radzie było w głosowaniu 7 : 7 i głos Kukiełki by zadecydował o większości optującej za sprzedażą. Wtedy byłoby 8 : 7. Choć na niewiele by się to zdało, bo i tak byłoby podstawą do unieważnienia uchwały. Bez najmniejszych problemów, gdyż w tej materii, głos zainteresowanego, wygraniem batalii o lekarzówkę - wcale by się nie liczył. To właśnie, byłoby niezgodne z prawem. Taka uchwała zostałaby od ręki odrzucona.Ujmując to bardziej lapidarnie, przy remisie podczas głosowania, Kukiełko nie mógłby głosować sam za sobą.. To teraz wiecie, o co chodziło tym trzem specom, kiedy odchodzili od Wspólnoty.

12 komentarzy:

  1. ciekawsze jest to ,ze Przewodniczący Rady Gminy kupuje z zasobów majątku Gminy której przewodzi.
    Konflikt interesów,ciekawy temat dla prawników o moralistach i tych od etyki nawet nie wspomnę.
    Marek

    OdpowiedzUsuń
  2. Co Pan myśli o wczorajszej Interwencji?JA BURMISTRZ jak zawsze biedniutki,pokrzywdzony,niczego nie świadom(łza się w oku kręci,wszyscy na niego),a ten << MĘCZENNIK>> zawsze chce dobrze.Ciekawe ile osób się na to nabrało.Taka popularność dzięki alimentom super.A właściwie to ile tych alimentów miało być?Opalach na początku mówi,że nie chodzi o te parę groszy dla córki,potem mówi o 2500,czy dla niego parę groszy to 2500? Może Pan wie o jaką kwotę chodzi? Pieniędzmi gminy szasta bezmyślnie a ze swoich żałuje!Gdyby nawet na obie córki płacił po 2500 to i tak zostanie mu 3000(albo i dużo więcej).Czy tyle kasy samotnemu facetowi to mało? Tak samotnemu bo w końcu nie mają z Siwikową ślubu.W naszej gminie mało która RODZINA po ślubie,z dziećmi ma takie dochody.

    OdpowiedzUsuń
  3. W tej sprawie wypowiadał się już znany mi prawnik, obrońca znanego w Polsce byznesmena. Kto jak kto, ale on na tym się zna. Patrz wyżej w art. JAKA PRAWDA? Wiesz, napisałem pismo przewodnie do Opalacha i do Kukiełki,że oczekuje od nich umorzenia mi 20 000zł, które zostały mi do spłacenia z tytułu zakupu parkingu. Myślę, skoro jemu darowali 90 000zł to mnie 20 000 darują na pewno.Cha.Cha. Jak nie to odwołam się nawet do Pana Boga. Nie popuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonim.Spr.Męczennik. Nie wiem na ile znasz tego człowieka. Ja go obserwuje od lat trzydziestu. Od chwili kiedy piastował funkcję magazyniera ryb. Potem dzięki pracom byłej zony odrobił lekcje i dostał to co dostał. Zauważ ,że piszę - dostał. Tu takich w Rucianem jest więcej. Jeden nawet dzięki byłemu dyrektorowi parku został doktorem. To, że jego córka złożyła o 2500zł alimentów, wcale nie znaczy ,że ona na taką sumę liczy. Prawda jest taka, że w sądzie podaje się wartość zawyżoną, by w konsekwencji dostać -800zł. Gdyby bowiem, napisała 800 to dostała by 300 albo 400. O to w tym chodzi. A na te jego smętne minki nikt sie nie nabierze. To zręczny, cwany gracz samorządowy. Nie znam biednej osoby mu nieznanej zupełnie której by pomógł. Jego zaplecze, to nie golasy. Ale nie będę sie powtarzał. Najbardziej przewrotne w tym wszystkim jest to, że te golasy go najprawdopodobniej wyeksportują w nieznane. Ja z radości dam nawet na mszę. Dosyc.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam go dłuuuuugo i dlatego nazywam <> bo co by się nie wyda żyło to on zawsze pokrzywdzony.Jak to się mawia żartem,,Wszyscy na mnie, ja do chlewa i byk na mnie''No może na niego na dodatek pszczoły i ta cała banda z gminy co to jakoś zmądrzała i ma odwagę iść na referendum.P.Mundku jak Bozia pomoże i się go pozbędziemy to może Pan by dał znać na necie kiedy mogła by być ta msza a ja chętnie do ofiary się dołożę i nawet pójdziemy całą rodziną podziękować Bogu i ludziom którym naprawdę zależy na tej gminie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzieś mi z << uciekł MĘCZENNIK proszę go sobie tam doczytać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic ci nie uciekło. Tekst z wyrażeniem , o dużych literach w środku dostałem. Napisany b.dobrym analitycznym je3zykiem. Masz zadatki na niezłego korespondenta. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz, zadawałem sobie zawsze pytanie. Dlaczego on całe życie doi tylko państwową kasę. Ale po latach doszedłem do wniosku, że on naprawdę niczego innego nie potrafi. To jak małe dziecko, wiecznie skrzywdzone i na wszystkich obrażone. On przecież wie, że po tylu latach -wg moich wyliczeń 24-ech- mógłby już te samorządowe koryciarstwo sobie odpuścić i dać szansę młodym z jasnymi umysłami. Ale nie. Ten typ tego nie robi. Ten, jak raz zasmakuje darmowego chleba, nie popuści doi starości. To jest najgorsze. Dlatego takich ludzi nie da się z fotela normalnie zsadzić. Ich trzeba na siłę, normalnie odrywać.Założysz się ze mną, ze mną, że jak go wykopiemy to w następnej kampanii jak nie do rady to do powiatu ale będzie startował? Stawiam w ciemno. Ten typ tak ma.

    OdpowiedzUsuń
  9. A jak go "wykopiemy" to kogo na jego miejsce? Oby znowu nie Wygryny...

    OdpowiedzUsuń
  10. Tytuł "jaka prawda" skłonił mnie do zadania pytania jakie w końcu wykształcenie ma ów twórca bloga: zawodowe czy podstawowe? Kiedyś w sadzie słyszałem, jak mówił, ze chyba jest kelnerem. Jego znajomi z podwórka mówią, że ledwo ukończył podstawówkę. Najlepiej byłoby, iżby ów sam pokazując "szybkość swej reakcji" zeskanował swoje świadectwo ukończenia zawodówki i opublikował je na swoim blogu, czym zamknąłby jadaczki niedowiarkom.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem tu po to, bym się miał tłumaczyć komukolwiek, czy mam zawodówkę czy podstawówkę a może maturę czy kursy niektóre. Nie będę się tłumaczył, ba, tym bardziej cokolwiek skanował, by jakiś cichociemny był zadowolony. Wystarczy ,że ja jestem.

    OdpowiedzUsuń
  12. AN-M Spr.Kto po Opalu.Kandydatów jest kilku. Ilu wystartuje trudno przewidzieć.Łatwiej pogdybać szanse ewentualnych kandydatów. Na pewno gdyby wystartowały np.osoby
    Jatkowska,Zyskowski,Stecka czy Merchel to w cuglach z nimi wygra Jatkowska. Bo ma stały elektorat na pograniczu 300-500 głosów ale zbyt mały, by wygrać fotel.Decydować będą ci z dużym zapleczem.Powyżej 1200-1600 głosów. Kto wystartuje, na razie pewnych informacji nie ma.

    OdpowiedzUsuń