poniedziałek, 2 stycznia 2012

Oto lista naszych darczyńców

Zgodnie z zapowiedzą przedstawiam listę darczyńców, którzy przyczynili się do przehandlowania lekarzówki wraz z gruntem za 13 500 zł, wycenionej przez biegłego na 135 000zł. Słowa darczyńców używam dlatego, że sprzedaż za 13 500 jest kpiną z zasad ekonomi, którą powinna się kierować ta dziewiątka potakiwaczy, przy tak niewydolnym budżecie gminy. Boże. Strzeż nas w przyszłości przed wyborem tych postaci na tak odpowiedzialne stanowiska
1 Bogdan Słabek
2 Mariusz Paradowski
3 Jarosław Anuszkiewicz
4 Jolanta Siwik
5 Eugeniusz Karowiec
6 Stanisław Prześniak
7 Czaplicki Wojciech
8 Kaczmarczyk Mirosław
9 Kukiełko Waldemar

Moim zdaniem, warto tą listę skserować i wyciągnąć przy głosowaniu w następnych wyborach.

6 komentarzy:

  1. Ja pier#$%ę, same orły k@#$a!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz,naprawdę się dziwię tym moim współplemieńcom. Tyle już doświadczyli tej biedy a tu dalej - rozum jakby w letargu.Zawsze mówiłem, niech głosują rozumem a nie długopisem. Może teraz będzie inaczej?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tych głupów wycinać. Jeden znowu popłynął.szczególnie tych po leczeniu z kompleksu Napoleona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Może ci darczyńcy ze swoich uposażeń tak się by zachowali z gestem i dodali połowę pieniędzy na zagospodarowanie sali w Rucianem niech i nasze dzieci i młodzież mają gdzie się podziać popołudniami a nie wszystko tylko w Nidę ładują. Tu stażystce płacą za nic.Wystarczy że jest pod telefonem.Karowiec jako były nauczyciel to dla dobra dzieci może oddać całość.Starczy mu emerytura i palenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten palacz kotłowy jak i ta reszta marionetek nic nie da. A ten czerwony sprzedawczyk -na bank. On ,gdyby mu ktoś dał to obskakiwał by jeszcze jeden etat. Dlatego podczas kampanii jak zbierał podpisy pod listą wyborczą i zaszedł do mnie ,jako jedyny w Rucianem Nidzie odwaliłem mu wprost -Wszystkim podpisze aby nie panu. Zapytajcie go. Może potwierdzi.Mam satysfakcję do dzisiaj.Wiedziałem,że tak się będzie zachowywał. Choć nie powiem, bo z lista na opalacha też u mnie nikt nie był. Wiedza do kogo można iść, a kto psem poszczuje.Oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń